קנדידה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קנדידה
    לירן
    24/06/2010

    שלום רב.בחודש אוקטובר טופלתי כחודש ע"י קולורקס בגלל שסבלתי מדלקות חוזרות במערכת השתן שנגרמו בגלל קנדידה.מאז לקחתי תקופה ארוכה של חצי שנה אולי קצת יותר גם R18 והפסקתי קליל לפני מס' חודשים.לאחרונה אני חה צריבה פנימית שוב ואני מפחדת שהקנדידה חזרה.האם ייתכן? עוד לא חלפה שנה מאז הטיפול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קנדידה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קנדידה/ דלקות בדרכי השתן

    30/06/2010

    שירן שלום רב.
    לא בטוח שמדובר בקנדידה. נראה כי ישנה דלקת כרונית בדרכי השתן בה יש לטפל. אני ממליץ לעבור בדיקת שתן ומשטח מהנרתיק לבדיקה.
    כמו כן, במידה ונטלת את תוספי התזונה שהזכרת אך ללא שינוי תזונתי, אכילת מתוקים ומזונות המכילים שמרים, כנראה שהגוף לא הצליח אף פעם ממש להתגבר על הבעיה וברגע שהפסקת את הטיפול הסימנים חזרו שוב.
    ממליץ להבדק לפני נתחלת כל טיפול.
    במידה ומדובר בבעיה בדרכי השתן, שימוש בכדורי חמוציות משולב עם כדורי D-MANOSE עובדים מצויין על מנת לסלק את החיידקים מדרכי השתן.
    בריאות שלמה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו