קנדידה ובעיות בעור

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קנדידה ובעיות בעור
    דינה
    03/07/2010

    עשיתי בדיקת צואה להמצאות הקנדידה עקב אלרגיות, סינוסיטיס כרוני, קושי לרדת במשקל ועוד
    ואכן נמצא כי יש לי קנדידה ברמה 4 שהיא הרמה הגבוהה ביותר. התחלתי לקחת כדורי קולורקס +פוברויוטיקה+כדורי גדילן מצוי ועשיתי דיאטה נטולת שמרים, סוכרים, תירס, סויה ואלכוהול.עשיתי זאת כחודש וחצי עד לפני שבועיים , יש שיפור קל בסימפטומים אך לא לגמרי ולאט לאט בהדרגה התחלתי לאכול קצת סוכר וקצת שמרים ולפתע התחיל לי לפני שבוע גרד רציני בעור ושלפוחיות אדומות בעור ,דבר שלא היה לי אף פעם .
    האם יתכן שהקנדידה לא עברה ומתבטאת פתאום בבעיות בעור?
    מה לעשות? האם להתחיל שוב את דיאטת הקנדידה? האם להוסיף כדורים נוספים ?
    כמה זמן להערכתך אצטרך להמשיך בדיאטה ואיזה תוספים עליי להוסיף?
    תודה
    דינה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קנדידה ובעיות בעור

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קנדידה

    04/07/2010

    דינה שלום רב,
    הטיפול שעברת חייב להעשות למשך 3 חודשים וגם אחרי טיפול שכזה מומלץ להמנע עד כמה שניתן מסוכרים מעובדים.
    מומלץ לחזור לטיפול שהתחלת ולהתמיד למשך חודשיים נוספים.
    הגוף התחיל לשחרר פסולת מרקמות שומן ומהתאים. הגוף במצב רגיש יחסית וכל שינוי בתזונה כעת יכול להוצאי אותך מאיזון. היי סובלנית, תקפידי ומצבך ילך וישתפר.
    בריאות שלמה
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו