טיפול בדיכאון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טיפול בדיכאון
    vita
    03/07/2010

    בקצרה - אני בת 35, מטופלת כ-12 שנים בתרופות נגד דיכאון וחרדות. לאחר הפסקה זמנית בנטילת התרופות (בהתייעצות עם הרופא המטפל) הייתה הדרדרות שכבר חודשיים מנסים לאזן ללא הצלחה (בינתיים עם מינונים הולכים וגדלים של ציפרלקס, ושוקלים להוסיף אוגמנטציה).

    אני שואלת כרגע באופן כללי - האם יש לכם ניסיון עם המוצר "דפרסון" של חברת אנדרסון שטוען להקלה על התסמינים? יש בו כ"כ הרבה מרכיבים שקשה אפילו לפרט.

    ובאופן יותר ספציפי - האם יש סיכוי לעזור לאזן מצב כזה באמצעים טבעיים, גם כאשר אני בתוך תהליך של טיפול מערבי? (כרגע לא מוכנה לנטוש הנסיונות הקונבנציונליים בגלל חומרת המצב, ומחפשת "תמיכה" טבעית שאולי בהמשך תהיה העיקרית).

    אשמח לתשובתכם המהירה, המצוקה מאוד קשה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפול בדיכאון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול טבעי בדיכאון

    04/07/2010

    ויטה שלום רב,
    המצב אותו את מתארת ללא ספק מעיד על מצוקה.
    היופי של הטיפול הטבעי הוא היכולת לשלב בין הרפואה הקונבנציונאלית ובין הטבעית.
    רוב המטופלים שלי המגיעים בעודם על תרופות, מקבלים טיפול טבעי משולב העובד באינטגרציה עם הרפואה הקונבנציונאלית.
    וכן, יש פיתרון ברוב המקרים. אשמח לעזור גם לך.
    כל שינוי בתרופות שאת נוטלת יש לעשות בהיוועצות הרופא המטפל.
    בברכת בריאות שלמה
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו