קפה קפה..

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קפה קפה..
    ענבל
    18/09/2010

    שלום רב וגמר חתימה טובה,
    אני קוראת לאחרונה המון על נתורופתיה, ניקוי גוף, ובכלל תזונה נכונה. אני מעוניינת לשנות את התפריט שלי ולהכניס בו שינויים. כבר הורדתי סוכר וקמח לבנים, והעשרתי באופן משמעותי את התפריט בירקות, חיים ומבושלים.
    אני גם לוקחת מולטי ויטמין-מינרל ואומגה 3, לציין שעבר שבוע ואני מרגישה שינוי משמעותי לטובה. גם רגשית.
    אני מקווה שזה לא אפקט פלצבו.....
    רציתי לשאול שאלה עקרונית לגבי הקפה (נס קפה): מאמרים ררבים מדברים בגנות שתיית קפה, עקב הקפאין שבו. האם שתיית נס קפה נטול קפאין פותר את הבעייה, או שמא קפה הוא בעייתי כשלעצמו, גם ללא הקפאין.
    אני אוהבת נס קפה ולא תמיד מזדמן לי לשתות משקה דגנים במקום..
    אשמח לתשובתכם
    שנה טובה ובריאה לכולם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קפה קפה..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קפה

    20/09/2010

    ענבל שלום רב,
    קפה מכיל קפאין אך מכיל גם חומצות שונות המשפיעות על מערכת העיכול ועל איזון חומצה/ בסיס.
    לכן, גם נטול קפאין הוא בעייתי.
    קפה אחד ביום לא גורם כל נזק ואין בו בכדי להפריע לתהליכי החלמה.
    נטול קפאין די גרוע, כיוון שמכיל את החומצות שסייעו בהוצאת הקפאין מהקפה.
    בקיצור, תהני מהקפה האחד שלך ותשתדלי לא לעבור כמות זו.
    בריאות שלמה
    ד"ר גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו