שלום רואי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום רואי
    יעל
    20/09/2010

    רואי שלום רב
    אני בת 29 מזה 5 שנים סובלת מהתפרצויות של דברים מוזרים בעור הפנים
    עד היום ניתנו לי מיליון אבחנות של רופאים ופרופסורים
    חלק אמרו שזה אימפיטיגו וחלק אמרו שזה אקנה
    משטח הצביע על כך שיושב לי על עור הפנים חיידק לא ידידותי במיוחד שנקרא סטפילוקוקוס
    ועושה לי תוהו ובוהו
    כרגע אני לוקחת מינוציקלין מזה חודשיים יש שיפור אך עדיין לא ממש עוזר
    בנוסף אני שמה משחות ותרחיפי שמייבשים לי את הפצעים אך גם את הפנים

    אני והרופא שלי החלטנו לברר עניין של חוסר איזון הורמונלי
    היום עשיתי בדיקת דם הורמונלית ועדיין אין תשובה אבל זה די ברור ש"פה קבור הכלב"
    אשמח לעצתך מה לעשות
    כיצד להביא את הגוף למצב של איזון הורמונלי
    תודה מראש

    *אשמח לשלוח לך תמונה למייל הפרטי כדי שתראה את הפצעים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום רואי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות עור

    20/09/2010

    יעל שלום רב,
    ייתכן והבעיה היא הורמונלית אך ייתכן גם שמדובר בחוסר התאמה של התזונה שלך וכן מחסור בויטמינים/מינרלים שונים.
    בהחלט מומלץ לראות את תוצאות הבדיקות ההורמונליות, אך אם תרצי, אמליץ להגיע לאבחון מקיף שיאפשר להבין את ההתבטאויות הללו בראי הרפואה הטבעית.
    כנסי לאתר שלי, דרכו תוכלי לשלוח לי תמונה.
    בריאות שלמה
    ד"ר גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו