התחלת תזונה לבן חצי שנה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התחלת תזונה לבן חצי שנה
    מאי
    22/10/2010

    שלום- בני כמעט בן חצי שנה בנתיים רק יונק... השבוע נתתי לו קצת קישוא מאודה ואחר כך קצת גזר מאודה..\מרוב עצות ואינפורמציה כבר לגמרי התבלבלתי אז הנה כמה שאלות אשמח אם תוכלו לעזור לי:
    1.חלבונים מהחי מומלץ בשנה הראשונה או שזה כבד מידי ואפשר לוותר?
    אם אני לא נותנת לא עוף לא ביצה וכו מה כדאי לתת במקום וכמה?
    2.אם אני מאדה ירקות וטוחנת אותם אני יכולה להקפיא קצת או שזה ממש פוגע באיכות הויטמנים?
    3.בכלל איך יודעים איך להרכיב תפריט עשיר ומספק ?
    4. לגביי מים אמרו לי שצריך להתחיל לתת- עדיף מים מינרלים מורתחים שאז אין בהם כלום....או מי ברז מורתחים שאז הם מלאי פלואריד....
    סורי על האורך אשמח אם תוכלו לעשות לי קצת סדר בבלאגן וגם אולי להמליץ לי על איזה ספר טוב ופשוט שאפשר לפעול לפיו.
    שבת שלום :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התחלת תזונה לבן חצי שנה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התחלת תזונה לבן חצי שנה - תגובה

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    25/10/2010

    מאי שלום רב,
    ראשית, כדי לספק את כל המרכיבים התזונתיים חשוב לכלול בתפריט את כל קבוצות המזון לפי פירמידת המזון.
    בגיל חצי שנה כדאי להתחיל להוסיף מזונות בהדרגה כמו ירקות מבושלים, פירות, בשר טחון. מזונות הנחשבים אלרגניים יותר כגון ביצים, לחם חיטה או מוצרי חלב ממליצה להתחיל להוסיף מגיל שנה.
    מה שחשוב ביותר להקנות לילד הרגלי אכילה נכונים שיכללו מגוון מזונות, ארוחות קבועות ומסודרות וכו'. אם את רוצה ללמוד את הנושא מספרים השוק מוצף, אך אם את מעוניינת בהתאמה אישית לבנך את מוזמנת להגיע איתו לטיפול נטורופתי.
    בברכה,
    ד"ר מיכל לזרוביץ N.D
    נטורופתית ואחות מוסמכת




    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו