סבל רב מבלפריטס בעפעפים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סבל רב מבלפריטס בעפעפים
    מזל
    02/12/2010

    שלום רב
    בעלי מס' חודשים סובל מדלקת עינים כרונית בלפריטס
    טופל בטיפות ומשחות חלקם עם סטרואידים ללא שיפור,חלק גרם אלרגיה,אנטיביוטיקה עשתה כאבי בטן.כרגע כ 8 חודשים ללא טיפול אבל די סובל,החל טיפול הומאפטי ללא שיפור משמעותי,אם כי נמצא שיפור מסויים עקב נטילת אומגה 3, בבדיקת רופא העינים,האם בנטרופטיה יש בכלל פתרון למצבים כרוניים דלקתיים מציקים? מה ההבדל בין נטרופטת לתזונאי או שזה אותו דבר? הדלקת מאופיינת גם בשילוב של מחלת עור סבואיירק דרמטיטסס יש המון קשקשת על הריסים בבוקר וערב,ואדמומיות קלה בעינים.יש גם יובש משני די מציק המתגבר בערב וגירוי ממחשב.
    האם מומלצת תזונה עשירה באומגה 3,ומה מומלץ להפסיק ומיד?
    אודה לסיוע
    מזל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סבל רב מבלפריטס בעפעפים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סבל רב מבלפריטס בעפעפים - תגובה

    02/12/2010

    מזל שלום רב,
    ראשית עליי לומר כי לנטורופתיה יש המון להציע בתחום זה ובכלל בתחומי הבריאות והחולי השונים. השימוש באומגה 3 בהחלט עוזר מכיוון שחומר ייחודי זה מעודד יצירת חומרים מרגיעי דלקת בשם "פרוסטגלנדינים E1" המסייעים להפחתת דלקת ומיגור יוצרי דלקת ומזהמים.
    יש לבדוק מול ההומיאופת אילו תרופות קיבל בעלך ולבדוק אם הוא גם התייחס לסימפטום או שרק עבד על התרופה הכוללת עבור בעלך.
    בנוסף, תזונאי ונטורופת הינם שונים בהסמכותיהם ובפרט אם מדובר בתזונאי קליני, לעומת תזונאי טבעי.
    אשמח לעזור לבעלך בייעוץ אישי ומקיף.
    בברכת חג שמח
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו