שלום רב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום רב
    ירון
    04/01/2011

    שלום רב, לאחר שהיה לי קצת יותר מחודש שילשולים וקצת בחילות רופא המשפחה שלח אותי למספר בדיקות צואה ,התגלה טפיל בשם dietamoeba fragilis טופלתי במשך 10 ימים בפלאגיל {metronidazole} לאחר סיום הטיפול התסמינים עברו אך החלה לי בעייה של קושי ביצאות וממש עצירות בהתחלה ,ניסיתי לשלב פרביוטיקה אך לאחר שבוע זה עשה לי בחילות אז הפסקתי...,הוספתי לאוכל בערב סלק ומיץ שזיפים וזה שיפר את היצאה בבוקר ,אך לצערי פעם בכמה ימים אני מרגיש כאב קל ביצאה והתחלתי להשתמשש בפרוקטוגליבנול לפני שנתיים היה לי טחור וזה עזר לי מאוד,כיום אני לא יודע עם זה טחור או לא אבל המשחה עוזרת לי{אני משתמש בה כבר 3 שבועות}, כמה זמן אפשר להשתמש בה? ומה אתה ממליץ לי לעשות כדי שמערכת העיקול שלי תחזור למצב תקין{בעיקר קושי ביצאה וחוסר גזים}זה נמשך כבר חודשיים לצערי.....תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום רב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום רב - תגובה

    06/01/2011

    ירון שלום רב,
    בד"כ מצב זה מחייב פרוביוטיקה. ייתכן והמוצר שהשתמשת לא התאים לך- רצוי להשתמש באיכותיים יותר ולהתחיל מכדור ביום ולעלות עד ל- 4 ביום (תגיע לכמות של 40 מליארד חיידקים ליום).
    בנוסף, המוצר- R37 של רקוואג או NUX-VOMICA HOM. של חברת HEEL יכולים גם הם לעזור. 10 טיפות בחצי כוס מים, 3 פעמים ביום ותרגיש שיפור תוך מס' ימים.
    בריאות שלמה
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו