אולקוס, דלקת בתריסריון ומתח נפשי...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אולקוס, דלקת בתריסריון ומתח נפשי...
    אנט
    22/02/2011

    שלום...
    אני מזה כבר בערך חצי שנה סובלת מבעיות בעיכול.. זה התחיל בעצירות וצואה רירית וקשה... משם המשיך לעצירות לסירוגין עם צואה רכה (אך לא שלשול) וכו' וכו'.. כיום היציאות שלי הם בין אחת ליום עד אחת לשלושה ימים....
    לאחר סדרת בדיקות של אולטראסאונד בטן עליונה ותחתונה, בדיקות דם (ספירת דם.. ASCA ANCA, CRP , שקיעת דם), בדיקת צואה ושתן - כל הבדיקות יצאו תקינות. בתבחין נשיפה נמצא חיידק ההליקובקטר בשיעור 28.27.
    נטלתי את הטיפול המשולש ... אך ללא הועיל.. לבסוף , רק אחרי 4-5 חודשים של תסמינים שהתגברו עם הזמן הכוללים : בחילות חזקות, צרבות, כאבי בטן עליונה (לעיתים תחתונה) חולשה וחרדות התגלו אצלי, בבדיקת גסטרוסקופיה, 2 כיבים בקיבה ואפטות בתריסריון ונאמר לי שתשובות ביופסיה לגבי הימצאות החיידק יהיו בימים הקרובים.. נאמר לי שמדובר באולקוס ודלקת בתריסריון.. אני נוטלת נקסיום 40 מ"ג למשך כחודש ימים על מנת לטפל בדלקת .

    רציתי לתת רקע כללי על המצב שלי.. ועכשיו בקשר למצב הנפשי...
    כל החיים הייתי בחורה חרדתית ... מגיל 9 התחלתי לסבול מאמטופוביה (פחד מהקאות) ש'התפרצה' לי לתקופה מסויימת באותה שנה (לאחר שחליתי בוירוס) ועם הזמן פשוט 'שכחתי' מזה וחייתי את החיים כרגיל (במידה והיו לי בחילות הייתי מתחילה לרעוד אבל הכל היה עובר... והיה ממשיך כרגיל- פשוט לא הייתי חשובת על זה).. היום לאחר כל הבעיות האלה שקשורות למערכת העיכול הפחד עלה לי שוב.. והפעם בצורה מאוד פוגעת.. משום שאני בת 22... עם עבודה ולימודים וחיי שיגרה של בנאדם עצמאי ואני לא מצליחה לחיות שיגרה נורמלית.. אני בחורה שאוהבת לעבוד, מאוד חרוצה, מאוד בריאה טפו טפו טפו במשך כל חיי.. ולאחרונה אני פשוט מוצאת את עצמי כל היום בבית מרוב דיכאון ובאסה. חבר שלי ואני נפרדנו לפני כשבוע וחצי וזה עוד יותר הקשה עליי... אני מאוד מאוד מאוד מתוסכלת.. אני סובלת מבחילות פתאומיות חזקות.. נדודי שינה... בקושי יוצאת מהבית.. אני מאוד מבואסת ומדוכאת.. אני לא יודעת מה עליי לעשות... האם יש איזשהם תיונים או תוספי תזונה וכו' שיכולים לעזור לי? גם להירגע וגם להבריא (הן נפשית והן פיזית..) ? אני מאוד מאוד מאווווד מתוסכלת.. ד"א, אני ניגשת לפסיכולוג ולא מזניחה.. אך עדיין זה מאוד משפיע עליי....

    תודה מראש...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אולקוס, דלקת בתריסריון ומתח נפשי... - תגובה

    14/03/2011

    דנה שלום רב,
    מדובר במצב מאוד מורכב.
    חייבים לערוך אבחון וייעוץ מקיפים על מנת לסייע לך. הרבה מהתסמינים שאת מתארת מתאימים להליקובקטר פילורי אבל יכול להיות שמעבר לכך, ישנה פגיעה ברירית מערכת העיכול אחרי נטילת אנטיביוטיקה.
    מומלץ קודם כל להתחיל ליטול פרוביוטיקה- כמות של 60 מיליארד חיידקים ליום. ישנן כמוסות של 20 מליארד כל אחת, עליך ליטול אחת כזו, 3 פעמים ביום. להימנע לגמרי ממוצרי חלב וממוצרים המכילים גלוטן. שימי לב לשינויים אחרי שבועיים. בנוסף, תצרי עימי קשר לאח\בחון מסודר.
    בריאות שלמה
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו