אוכל בזמן מחלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אוכל בזמן מחלה
    אנונימית
    02/06/2011

    אני סובלת כבר כמה זמן מוירוס שבא והולך ומוצאת את עצמי כל כמה ימים קורסת במיטה לתקופת התאוששות. יש לי כאבי ראש מאוד חזקים ובחילות וכאבי שרירים. הרופא בדק אותי ואמר לי שכל שעליי לעשות הוא לנוח ולחכות שיעבור.

    בכל הזמן הזה שאני חולה יש לי חשש מהמון מאכלים במחשבה שאולי הם יעשו לי הרגשה יותר רעה,יגבירו את הבחילה וכו...ואני חיה על תפריט מצומצם של בעיקר אורז ,מרק וצנימים ,מה שמאוד מייגע אותי.
    האם יש מאכלים שמומלצים לאכילה לצורך חיזוק בזמן מחלה? וממה כדאי להימנע?

    וגם רציתי לשאול האם מומלץ לשתות מיץ תפוזים סחוט כשחולים והגוף חלש או שיש בעיה עם הסוכר\החומציות או כל דבר אחר שיכול להזיק לגוף בזמן כזה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אוכל בזמן מחלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוכל בזמן מחלה - תגובה

    05/06/2011

    שלום רב,
    על פניו נראה כי את סובלת ממחלת הנשיקה או מחלה ויראלית אחרת. על כל פנים, מבחינת התזונה- חשוב להרבות בירוקים עליים וירקות מבושלים ו/או מאודים שונים.
    להימנע ממזונות כגון: מוצרי חלב, מתוקים, מוצרי קמח לבן ומינימום קפה או בכלל בלי.
    מזונות מומלצים נוספים- פירות טריים. מיצי ירקות (מיצי פירות עשירים מידי בסוכר).
    המון מים. חלק משמירה על בריאות הגוף זה שתיית מים.
    בנוסף, מומלץ לקבל איבחון מקיף בכדי להתאים את תוספי תזונה או צמחי מרפא שיזרזו את ההחלמה.
    בריאות שלמה!
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו