בדיקת MRI

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בדיקת MRI
    אריאלה
    03/10/2011

    שלום רב,
    הנני בת 28 לפני כשנתיים עברתי ארוע של טשטוש(סנוור) בעין שמאל אשר עבר לאחר אישפוז של שבועיים וקבלת סטרואידים.
    בבית חולים ביצעתי בדיקה ונתגלו מספר מוקדים בחומר הלבן שמחשידים למחלה דומיליניאטיבית.

    מאז הנני נמצאת בבירור לטרשת נפוצה ביצעתי לפני שנה שוב בדיקת MRI שהראה נגע נוסף וכן את 3 נגעים שהיו בבדיקה הקודמת.-כמו כן הסימטומים שהרגשתי היא כמו גרב לוחצת על הברך.

    מאז נכנסתי להריון וכל הסימטומים נעלמו,3 שבועות לאחר הלידה ביצעתי שוב בדיקת MRI שאינני מבין את תשובותיה ואבקש ממך לפרש לי אותה:

    בהשווה לבדיקה הקודמת 2010 חלה נסיגה משמעותית בנגעים שהודגמו אז בחומר הלבן הפרונטלי משמאל בשולי הקרן הפרונטלית והיום ניתן בקושי להבחין בשני הנגעים הפסיים הללו בעלי עוצמת או ניכרים בבדיקה ב-2010.

    מוקד לקונרי בקפסולה אקסטרנה משמאל

    לאחר הזרקת גדולניום לא הודגמו האדרות פתולוגיות בפרנכימה המוח.

    החמרה מסויימת בשינויים הדלקתיים הכרוניים בגתות הלסת לעומת 2010.

    השאלה שלי היא:

    1. האם יכול להיות מצב כי נעלמו הנגעים בחומר הלבן????

    2.מה משמעות של מוקד לקונרי בודד בקפסולה אקסטרנה משמאל?מה זה אומר?על מה ממצע זה מצביע?האם ישנו טיפול לזה?האם זה מסוכן?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת MRI

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת MRI - תגובה

    פרופ` אייל יצחיאק
    05/10/2011

    אנא פני לנוירולוג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו