פענוח בדיקת MRI בעקבות ניתוקים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פענוח בדיקת MRI בעקבות ניתוקים
    ד``ר שלמה סטיב ג`קסון
    29/05/2012

    שלום רב.
    בעלי עבר לפני כשנתיים וחצי כריתה של תהליך אינטרה-אקסיאלי פרונטלי מימין בתה"ש, תשובה פתולוגית אוליגו-אסטרוציטומה בדרגה נמוכה.
    לאחר מכן החלו התקפים אפילפטיים ולאחרונה רק ניתוקים. ניתוק אחרון קרה לפני כשלושה חודשים.
    עשה mri לשם ביקורת ואנו לא מבינים את התוצאות שלהלן:
    תהליך הסננתי באונה פרונטלית טמפורלית מימין וכן פרונטלית משמאל ללא שינוי במעורבות. האדרה נודולרית במיטת הקרניוטומיה נמדדת הפעם 6 מ"מ גדול יותר לעומת הבדיקה הקודמת.
    למה הכוונה ב"האדרה נודולרית במיטת הקרניוטומיה?
    בתודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פענוח בדיקת MRI - תגובה

    ד``ר רחל גרוסמן
    29/05/2012

    האדרה נודולרית זהו איזור שקולט חומר ניגוד (בניגוד לשאר איזורים שבהם אין קליטת חומר ניגוד) ויכול להעיד על איזור עם דרגת ממאירות יותר גבוהה. יתכן ומדובר ב tumor pregression. ממליצה על ביקורת אצל הנוירוכירורג.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו