מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מה המשמעות?zi29/07/2012
לפני 3 שנים אובחנה אצלי קברנומה בברכיום פונטיס משמאל, מאז אני במעקב MRI. בבדיקה האחרונה נראתה נסיגה חלקית בממדיה של הקברנומה עקב ספיגה של מרכיב ה-methhemoglobin בתוכה בשיעור של כ- 1-2 מ"מ בכל מישור, לא זיהו קברנומות נוספות ולא DVA, יתר רקמת המוח שמורה.אין עדות לאפקט מסה, בצקת או סטיית קו אמצע, לסיכום נרשם שיש נסיגה קלה בממדי הקברנומה ללא עדות לדימומים חדשים וללא בצקת סביבה. ללא הופעת קברנומות נוספות, יתר רקמת המוח תקינה.
אני בת 61 האם תוצאות הבדיקה מראות סיכוי נמוך לדימום נוסף מהקברנומה או סיכוי לספיגה מלאה שלה בעתיד עד היעלמות???
רוב תודות לכם
שיר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה המשמעות? - תגובה
פרופ` אייל יצחיאק31/07/2012לצערי אין בממצאי הבדיקה להוריד את הסיכון לדמם או לרמז על דעיכה ספונטנית של הקברנומה.
לעיתים קברנומות נעלמות אבל בדר"כ זה קורה לאחר דימום מהקברנומה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה המשמעות- הבהרה
zi31/07/2012תודה על תשובתך המהירה.
חשוב לי לציין שהיה דימום מהקברנומה בזמנו [לפני 3 שנים], אז הרגשתי נימול חזק והופניתי לבדיקות שגילו את הקברנומה.
האם לדימום זה התכוונת כשכתבת שהיעלמות ספונטנית יכולה להתרחש לאחר דימום???
סליחה על הפניה שנית אך לא הבנתי בדיוק.
שיר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה המשמעות- הבהרה - תגובה
פרופ` אייל יצחיאק19/08/2012כוונתי הייתה לדימום מסוג זה. כמובן שלא לדימום שכבר ארע שכן אחריו יש לנו הוכחה שעדיין ישנה קברנומה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמודה לך על ההבהרה.
zi19/08/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

