הימים שלאחר ניתוח הסרת מנינגיומה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הימים שלאחר ניתוח הסרת מנינגיומה
    ליאן
    13/04/2013

    אני כותבת כאן בתור בת מודאגת, אולי שלא לצורך.
    אמי עברה ביום רביעי ניתוח להסרת מנינגיומה מהצד השמאלי הפרונטלי. הניתוח סה"כ עבר בהצלחה, המנתח אמר שחלק מהגידול היה דבוק למוח, לא ברור לי לחלוטין מה זה אומר.
    היום היא מרגישה בסה"כ יותר טוב, מדברת, חזרה לה מעט מהאנרגיה שנעלמה לחלוטין ביום שאחרי הניתוח, אבל, יש לה מספר דברים שעל אף שהאחיות והרופא אומרים שהם נורמליים, הייתי רוצה לוודא זאת אצל מקור נוסף-
    יש לה כאבי ראש, היא מתלוננת על דפיקות, היא כאילו כל הזמן שומעת מעין רעשים כאלו בתוך הראש.
    יש לה חום כל כמה זמן, הכי גבוה היה 37.7 (אתמול)
    היא אומרת שכל פעם כשהיא קמה או מתיישב הכאב גדל.
    יד ימין שלה בחצי תפקוד, אמנם נראה שיפור היא לא ממש מצליחה להחזיק מזלג, קשה לה ללכת בלי שיחזיקו אותה כי היא נוטה לצדדים ולא ממש מצליחה לשמור על שיווי משקל.
    הרופאים אמרו שניתן לשחררה כבר מחר. ושכל הסימפטומים הנ"ל אמורים לעבור בחודש הקרוב ושהם נורמליים לחלוטין. האם כך הדבר?
    אותי מדאיגים במיוחד כאבי הראש והרעשים עליהם היא מתלוננת.

    אשמח לכל תשובה, דעה, ייעוץ, וגם מילים טובות :)
    תודה גדולה
    ליאן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הימים שלאחר ניתוח הסרת מנינגיומה - תגובה

    ד``ר רחל גרוסמן
    14/04/2013

    התופעות אותן את מתארת הינן "רגילות" ונפוצות לאחר ניתוחים שכאלה. נשמע שאימך עברה את הניתוח בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו