הרדמות הסנטר והשפתיים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הרדמות הסנטר והשפתיים
    קובי
    27/04/2015

    שלום רב. בגיל 63 לפני כחודש ימים עברתי ארוע חולף של קושי בדיבור והרדמות של השפתיים הסנטר והפה .לחץ דם גבוה מהרגיל 190/130 הארוע חלף לאחר 3 שעות . אושפזתי למשך יומיים עם המלצה להמשך טיפול באספירין בכמויות של 300 ליום למשך חודש ימים. בבדיקת ה- CT שבוצעה ללא הזרקת חומר ניגודי .לא נתגלו סימנים על הארוע. לטענתם ארוע חולף לא משאיר סימנים.
    ברקע סובל מבעיות גב ומחלת ארכנאודיטיס .( דלקת בעצבי הקאודה ) עם כל ההשלכות הקשות של המחלה. יתר לחץ דם . מטופל בכדורים רמיפריל (בדרך כלל מאוזן )
    כעת בשעות הלילה שוב חוזרת התופעה של הרדמות בשפתיים והפה . הרגשה כאילו
    קבלתי זריקת הרדמה לאחר טיפול שיניים. וכאבים ולחץ ב- 2 צידי הראש . הרגשה כאילו שהולך להתפוצץ לי כלי דם .
    מבקש את עזרתכם הדחופה !!! במתן עצה או הכוונה..... תודה מראש . קובי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הרדמות הסנטר והשפתיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרדמות הסנטר והשפתיים - תגובה

    ד``ר רחל גרוסמן
    28/04/2015

    ממליצה להתייעץ עם נוירולוג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו