מפוחדת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מפוחדת
    בתאל
    02/02/2016

    נשלחתי לאמ אר איי ראש בעקבות סחרחורות וכאבי ראש בת 32. רושמת: חדרי המוח, הציסרנות הפיסורות והחריצים בגודל ,צורה ומיקים תקינים לגיל הנבדק
    החומר האפור והלבן במיקום ואותות תקינים.
    אין הגברה פתולוגית תוך מוחית-לאחר הזרקת גדליניום
    סימני זרימה בכלי הדם הגדולים התוך גולגולתיים.

    לאחר הזרקת גדולייניום הודגם מוקד בקוטר 1.0-2.0 מ"מ של האדרה בפונס מרכזי. המוקד אינו מזוהה ביתר השיקלולים אך קיימת ירידת סיגנל בתוכו בסיגנל בסיקוונס SWI
    אין עדות לבצקת.
    אינני מזהה נגעים פוקאלים נוספים.
    לציין dva קטן פריאטלי משמאל ללא עדות לקוורנומה

    לסיכום:
    1.אין עדות לתהליך מיצר מקום מקום תוך מוחי
    2. מוקד מתאדר קטן בפונס. יתכן ומיצג telangiectasia / קוורנומה קטנה
    3.dva קטן פריאטלי משמאל : ווריאנט אנטומי.

    לפני שאני מאבדת את שפיותי מהלחץ...בבקשה מה הממצאים האלו (ומדוע לא הופיעו בסיטי ראש לפני שנתים וחצי) והאם חיים איתם כרגיל/ מצריך ניתוח? האם מולד? מדובר במשהו סרטני/גידולי?? האם יש קשר לתלונות שלי? בבקשה בבקשה תשובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מפוחדת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מפוחדת - תגובה

    ד``ר רחל גרוסמן
    07/02/2016

    הפיענוח מרמז לקיומם של שני תהליכים האחד בפונס שהוא חלק מגזע המוח והשני באונה הפריאטלית. ככל הנראה מדובר באנגיומות שהינם למעשה ואריאנטים ורידיים אשר ברוב המוחלט של המקרים אינו מצריך טיפול. אין מדובר במפרצת. הם מודגמים היטב בMRI אך ניתן לפספסם ב CT. ממליצה על המשך מעקב ע'י נוירוכירורג.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה לתשובתך ד"ר שואלת עוד

    בתאל
    07/02/2016

    האם מדובר בממצאים מולדים ? האם זה יגביל אותי ללדת ילדים? והאם לקיחת מדללי דם מסכנים אותי (זקוקה לזריקות קלקסן במהלך הריון בעקבות פקקת וורידים עמוקה בווריד השחלה בלידה קודמת) . עד כה לא ידעתי על ממצאים אלו...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה לתשובתך ד"ר שואלת עוד - תגובה

    ד``ר רחל גרוסמן
    13/02/2016

    הממצאים הללו לא אמורים למנוע ממך להיכנס להריון וללדת. מדללי דם ככל הנראה (וזו אמירה כללית בלבד) מעלים סיכון לדימום, אבל בנוכחות היסטוריה של פקקת ורידים עמוקה, נשמע שמוצדק כן לטפל במדללי דם. את צריכה להיות במעקב של נוירוכירורג.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו