ניתוח ראש

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ניתוח ראש
    אני
    30/11/2008

    שלום רב. חברי עבר לפני מספר שבועות ניתוח בראש לאחר תאונה שעבר בקטנוע,הוא היה מורדם שבוע ימים היה שבר בגולגולת ודימום פנימי. וב"ה התעורר ועבר לשיקום,כרגע הוא מתפקד רגיל עושה הכל לבד אין לו שום פגיעות בגוף מלבד הפגיעה בראש הזיכרון שלו טוב הוא זוכר כמעט הכל חוץ מיום התאונה ולפעמים קורה שהוא אינו זוכר דברים לטווח הקצר אך זה באמת לא קורה הרבה.שאלתי היא כזאת לפני התאונה הוא היה בנאדם מופנם שקט שלא היה מדבר הרבה ואחרי התאונה זה ממש נהיה הפוך הוא מדבר המון,לפעמים הוא אינו קולט אם רצניים איתו או צוחקים איתו הוא נהיה ממש חסר טקט מסוגל לפלוט דברים בלי לשים לב ויש לו לפעמים התנהגות ילדותית ולא מובנת.האם זו תופעה נורמלית הוא יחזור להיות כמו שהיה או שאינך יכול לענות לי בלי לקבל פרטים נוספים עליו? אני נורא מודאגת מהעניין. אשמח לתשובה תודה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניתוח ראש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום

    פרופ` אייל יצחיאק
    30/11/2008

    התאור שאת נותנת הוא בהחלט יכול להיות. קשה לנבא מה יוליד יום. רק עם הזמן נוכל להעריך מה יהיה הנזק הקבוע ומה ישתקם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו