חוסר תחושה אחרי ICP

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חוסר תחושה אחרי ICP
    אורית
    05/12/2008

    לפני שבוע שוחררתי מבית החולים לאחר שהייתי מחוברת 72 שעות ל ICP מוניטורי בעקבות פסאודו טומר צרברי. במהלך הימים בהם הייתי מחוברת ל ICP דלף הנוזל השדרתי ממקום חיבור הצינורית, ולאחר 48 שעות ביצעו תפר על מנת לעצור את הדליפה בשבוע שחלף מאז שחרורי אני מרגישה עייפה מאוד, ולמרות שאני דואגת לישון שעות רבות יותר, זה לא משנה את העובדה שלמחרת אני מרגישה "סחוטה" ומותשת. גם מבחינת ראיה אני מרגישה טיפה פחות מפוקסת - ולא מצליחה להתרכז בקלות בכתוב או בעצמים קרובים. בנוסף, באזור התפר ישנו גירוד בלתי פוסק ואזור קטן שהוא כמו "רדום", אני מרגישה את אצבעי נעה עליו - אבל רק דרך האצבע, האזור עצמו חסר תחושה. בעיקרון אני מבינה שהגוף עבר "טראומה" מסוימת, ועל כן ישנה סיבה הגיונית לתופעות הלוואי שציינתי. הסיבה שאני חוששת ושואלת לגביהן, היא כי עברתי ICP מוניטורי בעבר, ולא חשתי אף אחת מהתופעות הללו. האם יש סיבה לדאגה כלשהי? תודה רבה לבנת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חוסר תחושה אחרי ICP

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לבנת שלום,

    פרופ` אייל יצחיאק
    05/12/2008

    לדעתי בשלב זה אין מקום לדאגה, המתיני מספר ימים ןאם התלונות לא יחלפו, פני לרופא שעוקב אחריך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו