חוסר תקשורת לאחר ניתוח

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חוסר תקשורת לאחר ניתוח
    אלעד
    17/05/2009

    אחייניתי ילדה כבת 10 עברה ניתוח להסרת גידול מודולבסטומה לאחר הניתוח אמרה מספר מילים והיה נראה תקין, הגיבה והניע גפיים.
    לאחר מספר ימים חלה התדרדרות במצבה והפסיקה לתקשר עם הסובבים וכמובן שאיננה מדברת, ולהניע גפים עליונות, אינה יושבת ואפילו לא להחזיק ראשה כראוי. ההתדרדרות החלה לאחר הוצאת הנקז מהראש.
    הרופאים טוענים שהניתוח עצמו עבר בהצלחה. וטוב.

    האם יש קשר להוצאת הנקז? והאם זה הגיוני ששבוע וחצי לאחר הניתוח הילדה עדין לא התאוששה ונראית כמורדמת, ומה עלינו לעשות במצב הנוכחי????

    בתודה מראש
    אלעד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חוסר תקשורת לאחר ניתוח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי אלעד,

    פרופ` אייל יצחיאק
    17/05/2009

    קשה לענות על שאלות מסוג זה בלי להכיר את המיקרה לפרטיו. יתכן ויש הפרעה בספיגת הנוזלים במח ולכן חלה השקיעה במצב ההכרה לאחר הוצאת הנקז. כמו כן, לעיתים נזק למוחון גורם לסוג של אילמות.
    לדעתי במצב כזה הדרך הטובה ביותר היא לדבר עם הרופא המנתח ולקבל תשובות נכונות ולא השערות שאינן מבוססות על הכרת המיקרה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו