מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שלום לדר אייל ודר שלמהיובל מלכה21/05/2009
ביום חמישי שעבר אישתי עברה ניתוח להסרת גידול כ4 ס"מ כגורם לאפילפסיה(מימצאים פטולוגים עדיין לא נימסרו)
מצד שמאל בביה"ח סורוקה ע"י ד"ר מוני בניפלא
כפי הניראה ניפגעה ראייתה המרחבית של אישתי היא איננה מדברת ברור מבולבלת מאוד ויושנת ימים שלמים
היא מסוגלת ללכת מתפקדת ידיים רגליים ומבינה מי נימצא בסביבתה למרות שלא מצליחה לדבר באופן ברור ושותף הרופאים אומרים שיש איטיות בהחלמה אך לא מוסרים פרטים נוספים
האם המצב הזה סביר (שבוע לאחר הניתוח)?יש לה מעט כאבי ראש וחום לא גבוה מדי פעם 37 38
האם יש סיכוי שראייתה תשתפר? האם הניתוח הזה יכול היה להסתיים ללא התופעות האלו?
בדיקת הסי טי מהיום מראה מעט נוזלים באיזור הניתוח ורמת התרופה טגרטול גבוה נימצאה בדם היום תקבל מחצית הכמות מ1000 מג שהיית מקבלת תמיד האם יכול להיות קשר בין הדברים למצבה??
תודה רבה על עזרתכם אתם משמשים אוזן קשבת ועזרה אמיתית ומיקצועית
יובל ומלכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טגרטול
דליה22/05/2009תרופה עם תופעות לוואי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי יובל
פרופ` אייל יצחיאק23/05/2009קשה מאוד לחוות דעה ענינית בלי להכיר את המיקרה של אשתך.
בכל מקרה הזמן הוא מרכיב חשוב ולדעתי אתם עדיין קרובים מאוד לניתוח.
נסה לקבל מידע נוסף מדר' בניפלא, אתה בידיים טובות.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
יובל29/05/2009תודה וחג שמח קודם כל
הסיבה שפניתי בשאלה לפורום היא כי לא קיבלנו את כל התשובות מביה"ח והרופאים אי הוודאות אפפה גם את הסגל והבילבול היה גדול
נימצאה רמת תרופה גבוה מאוד מה שמסביר את הבילבול ....ואת הקושי בתיקשור והימים האלה יש שיפור בתחום הזה
השאלה החשובה מכל מיבחינתינו כמובן ללא שום מחוייבות האם מניסיון שלך הפגיעה והשינויי
במרחב הראיה הימני (הניתוח היה בשמאל) זה משהו שיכול להישתפר עם הזמן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי יובל
פרופ` אייל יצחיאק29/05/2009שמחתי לשמוע שיש שיפור במצבה של אישתך.
קשה מאוד לענות על השאלה בלי להיות המנתח ובלי להכיר את ההדמיה. באופן עקרוני לעיתים לאחר ניתוח יש בצקת של המח סביב אזור הניתוח, לעיתים יש סיבי עצב שנפגעו באופן קל מהסטה שלהם או מלחץ עליהם ואז הזמן הוא גורם חשוב ובהחלט יש אפשרות לשיפור. לעיתים יש נזק ממשי לסיבי העצב ואז לא יהיה שיפור. כך שחייבים להיות סבלניים ולחכות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

