שלום לדר אייל ודר שלמה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום לדר אייל ודר שלמה
    יובל מלכה
    21/05/2009

    ביום חמישי שעבר אישתי עברה ניתוח להסרת גידול כ4 ס"מ כגורם לאפילפסיה(מימצאים פטולוגים עדיין לא נימסרו)
    מצד שמאל בביה"ח סורוקה ע"י ד"ר מוני בניפלא
    כפי הניראה ניפגעה ראייתה המרחבית של אישתי היא איננה מדברת ברור מבולבלת מאוד ויושנת ימים שלמים
    היא מסוגלת ללכת מתפקדת ידיים רגליים ומבינה מי נימצא בסביבתה למרות שלא מצליחה לדבר באופן ברור ושותף הרופאים אומרים שיש איטיות בהחלמה אך לא מוסרים פרטים נוספים
    האם המצב הזה סביר (שבוע לאחר הניתוח)?יש לה מעט כאבי ראש וחום לא גבוה מדי פעם 37 38
    האם יש סיכוי שראייתה תשתפר? האם הניתוח הזה יכול היה להסתיים ללא התופעות האלו?
    בדיקת הסי טי מהיום מראה מעט נוזלים באיזור הניתוח ורמת התרופה טגרטול גבוה נימצאה בדם היום תקבל מחצית הכמות מ1000 מג שהיית מקבלת תמיד האם יכול להיות קשר בין הדברים למצבה??
    תודה רבה על עזרתכם אתם משמשים אוזן קשבת ועזרה אמיתית ומיקצועית
    יובל ומלכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום לדר אייל ודר שלמה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טגרטול

    דליה
    22/05/2009

    תרופה עם תופעות לוואי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי יובל

    פרופ` אייל יצחיאק
    23/05/2009

    קשה מאוד לחוות דעה ענינית בלי להכיר את המיקרה של אשתך.
    בכל מקרה הזמן הוא מרכיב חשוב ולדעתי אתם עדיין קרובים מאוד לניתוח.
    נסה לקבל מידע נוסף מדר' בניפלא, אתה בידיים טובות.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    יובל
    29/05/2009

    תודה וחג שמח קודם כל
    הסיבה שפניתי בשאלה לפורום היא כי לא קיבלנו את כל התשובות מביה"ח והרופאים אי הוודאות אפפה גם את הסגל והבילבול היה גדול
    נימצאה רמת תרופה גבוה מאוד מה שמסביר את הבילבול ....ואת הקושי בתיקשור והימים האלה יש שיפור בתחום הזה
    השאלה החשובה מכל מיבחינתינו כמובן ללא שום מחוייבות האם מניסיון שלך הפגיעה והשינויי
    במרחב הראיה הימני (הניתוח היה בשמאל) זה משהו שיכול להישתפר עם הזמן?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי יובל

    פרופ` אייל יצחיאק
    29/05/2009

    שמחתי לשמוע שיש שיפור במצבה של אישתך.
    קשה מאוד לענות על השאלה בלי להיות המנתח ובלי להכיר את ההדמיה. באופן עקרוני לעיתים לאחר ניתוח יש בצקת של המח סביב אזור הניתוח, לעיתים יש סיבי עצב שנפגעו באופן קל מהסטה שלהם או מלחץ עליהם ואז הזמן הוא גורם חשוב ובהחלט יש אפשרות לשיפור. לעיתים יש נזק ממשי לסיבי העצב ואז לא יהיה שיפור. כך שחייבים להיות סבלניים ולחכות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו