מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מלפורמציה וסקולרית תוך מוחיתתמילי06/06/2009
דוקטור שלום
אני סובלת מזה חודש וחצי מדפיקות בתוך הראש. בדיקת דופלר תקינה. בדיקת רופא א.א.ג תקינה. נוירולוג ביקש שאעשה CTA .
אני חוששת מאוד. מה זה אומר מלפורמציה מוחית? האם יש חשש לדימום מוחי? האם יש טיפול?
אני אמורה לנסוע לחו"ל ופוחדת מאוד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לתמילי שלום
אלי10/06/2009כאדם שאובחן אצלו אותה בעייה קרי מלפורמציה מוחית זה נקרא בשפה הרפואית avm שזה מום מולד בדר"כ רמת הסיכון תלוי במקומו ותלוי גודלו ובגיל שלך .
אכן קיים סיכון מסוים לדימום כ2% לשנה .
הטיפול נעשה ע"י נוירורדיולוגים מומחים ע"י אימפולזציה ( צינתור מוחי ) ואחוזי הצלחה מאוד גבוהים מעל 90% הצלחה .
במרכז הרפואי תל אביב (סוראסקי ) יש מחלקה לטיפול במחלות כאלה (מלפורמציות מוחיות) שמנוהלת ע"י ד"ר שמעון מימון שהוא מהטובים בארץ בתחום זה .
מקווה שעזרתי ולו במעט .
רק בריאות ואושר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי תמילי,
פרופ` אייל יצחיאק12/06/2009מטרת ה-CT לשלול גורמים לכאבי ראש. אין צורך להתעסק ביותר מידי אם. עברי את ה-CT זו בדיקה קלה ומהירה ואם יהיה צורך נדון בתוצאות.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
תמילי13/06/2009ד"ר אייל שלום
תודה רבה.
לשמחתי בדיקות ה- ct וה- cta יצאו תקינות ואין מלפורמציה.
אך הדפיקות בראש עדיין קיימות ומטרידות.
יש גם לחץ קל על אוזן שמאל.
לטענת רופאת א.א.ג יש לי דלקת בלסת צד שמאל.
האם זה המקור לכל הבעיות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי תמילי
פרופ` אייל יצחיאק14/06/2009ראשית, שמחתי לשמוע שהבדיקות תקינות.
לגבי הדלקת בלסת, אנא טפלי בה ואם הכאב יחלוף כנראה שזו היתה הסיבה לכאב.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

