MRI אחרי ירידת שמיעה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • MRI אחרי ירידת שמיעה
    גלעד
    26/08/2009

    דוקטור שלום
    הופנתי לבדיקת MRI בעקבות ירידת שמע פתאומית באוזן ימין (לפני שבועיים), לאחר 10 ימים של סטרואידים השמיעה חזרה לתקינות כמעט מלאה.
    תוצאות בדיקת MRI:
    "נצפית תמונה אופיינית של וסטיבולר שוואנומה גדולה באזור הCPA הימני, אשר מרחיבה וממלאת את תעלת השמע הפנימית ימנית, ממלאת את הCPA לוחצת קשות על הפונס והמידל צרבלר פדנקל עם עיוות של חדר רביעי, אולם ללא סגירתו. התהליך הגדול גם מגיע עד מוצא העצב חמישי ולוחץ עליו. ובחלקו התחתון מתמשך מטה עד אזור מוצא העצבים 9,10,11.
    הוא לא הומוגני ב- T2 מואדר חזק לא אחיד לאחר הזרקת גדוליניום.
    מימדיו באזור הCPA הינם גובה 23 מ"מ, מימין לשמאל 29 מ"מ, מאחור לפנים 22 מ"מ. מימדים אלה לא כוללים את המרכיב שנכנס לתעלת שמע הפנימית.
    חדרים לטרלים וחדר שלישי במראה וגודלת תקין. מראה ואות תקין של מוח גדול על כל אונותיו.
    ללא מוקדי האדרה חולנית נוספים."

    האם מומלץ לעשות ניתוח להסרת הגידול למרות שעכשיו אני מרגיש טוב?
    אני מודע להשלכות הניתוח ולכן אעדיף לעשות הקרנות אם זה ישאיר את המצב כמו שהוא כרגע

    אשמח לעזרתך

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    MRI אחרי ירידת שמיעה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי גלעד

    פרופ` אייל יצחיאק
    27/08/2009

    לדעתי התהליך גדול מדי להדקרנות, כבר מיצר לחץ על גזע המח. נראה לי כי יש לכרות אותו. קח בחשבון כי התהליך איטי וקרוב לודאי שניתן להמתין מס חודשים. הייתי פונה לדר' סרגיי ספקטור בהדסה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו