קוורנומה במרכז גזע המוח

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קוורנומה במרכז גזע המוח
    מיה
    12/11/2009

    שלום רב.

    לפני שנתיים גילו לבעלי קוורנומה באמצע גע המוח בגודל של כ- 10 מ"מ.
    עם תופעות של דימום, נימול בחצי גוף ודיפלופיה, לחץ בראש,ציפצופים באוזניים וכו'.
    בזמנו התייעצנו עם ד"ר שמעון מימון שהסביר לנו שבשל המיקום הוא לא ממליץ לנתח והסביר שבארץ אין ניסיון בניתוחים מעין והפנה אותנו לד"ר ספצלר מפניקס אריזונה שגם הוא המליץ לנו לבצע מעקב שנתי ולא לנתח .השאלה שלי היא אם בעלי כיום נחשב כאדם בריא(התופעות חלפו.)
    ואם יש משהו שבכל זאת ניתן לעשות כדי לעזור.
    האם קוורנומות מסוג זה הן גנטיות(מצאתי מאמר באתר של ספצלר שטוען שכן) ומה ניתן לעשות.

    תודה
    מיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קוורנומה במרכז גזע המוח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי מיה

    פרופ` אייל יצחיאק
    16/11/2009

    קברנומות מסוג זה הן מחלה מסובכת ולעיתים טיפול ניתוחי עלול להיות מסוכן יותר מאשר מעקב בלבד.
    הייתי ממשיך עם מעקב MRI ומתייעץ עם דר' ספקטור.
    אם מדובר בקברנומה בודדת אז הסיכוי לתסמונת משפחתית נמוך מאוד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו