האם החשש לגידול במוח מוצדק?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם החשש לגידול במוח מוצדק?
    איתי
    02/02/2010

    שלום,
    בן 39 וחצי, בריא בדר"כ, ללא מחלות רקע, לא סרטן במשפחה, לא מעשן ולא שותה, קצת חרדתי.
    לראשונה בחיי - בחודש וחצי האחרונים סובל מכאבי ראש עמומים בעצמה קלה עד בינונית במקסימום למשך כל שעות היממה שהחלו בצד שמאל, והתפשטו לארובות עיניים.
    היו גם 3 פעמים אפיזודות של התעוררות בלילה מכאבי הראש.
    מרגיש כאילו הדפ זורם לי ברכות ו/או דקיות קטנות ולחץ עמום קבוע.
    בשבועיים האחרונים החלו בנוסף סוג של חוסר יציבות בזמן הליכה או עמידה, גם מלווה אותי 24 שעות ביממה. שזה עוד יותר מדאיג אותי.
    בעמידה - לא מצליח לעמוד זקוף וישר מבלי להרגיש שאנ עומד ליפול. בהליכה - הולך ומרגיש שאני עומד ליפול.

    עד כה - כל הבדיקות שעשיתי יצאו תקינות:
    נשלל סינוסיטוס ע"י אאג, בדיקה נירולוגית גופנית תקינה, עיניים תקינה - כולל שדה ראיה.
    ממתין ל - MRI מוח בעוד 10 ימים ומאוד חושש מגידול.

    בגלל הסימפטומים, התחלתי לקחת לפני יומיים כדורי הרגעה - ציפרלקס - 5 מ"ג ללא שום הטבה במצב הרוח כרגע.
    צריך לתפקד עבודה + לימודים ולא מסוגל להתרכז.


    שאלתי:
    1. מה קורה לי בגוף שפתאוםיצא משיווי משקל?
    2. האם סוג כזה של חוסר יציבות וכאב ראש עמום ולא ממוקד הינו תסמין אופייני ואפשרי לגידול במוח?
    3. האם חוסר היציבות שתוקף אותי יכול לחלוף מעצמו????
    4. אין איזה כדור שיכול לייצב/להחזיר את ש.מ לגוף?
    אודה לך על כל תשובה
    איתי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי איתי

    פרופ` אייל יצחיאק
    12/02/2010

    אנא פנה לנוירולוג בהקדם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו