שיקום נוירולוגי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שיקום נוירולוגי
    נירית
    15/02/2010

    שלום רב
    אבי, בן 62, עבר לפני כ3 שבועות ניתוח להוצאת המינגיומה בראש, כאשר הגידול היה שפיר אך ענק, בגודל של "אבוקדו". בעקבות הניתוח הוא נפגע מוחית בשתי אונות, וכעת הוא מוגדר כסיעודי, תשוש נפש וזקוק להשגחה 24 שעות ביממה. עיקר פגיעתו היא נוירולוגית/קוגניטיבית ומצבו הפיזי יחסית טוב, הוא עצמאי במידה רבה אך זקוק לעזרה מינימלית בתחום זה. לאחר שבועיים בבית החולים רמבם הוא נשלח לתקופת שיקום של 18 יום בבית חולים פילמן בחיפה. בית חולים זה עוסק בשיקום פיזי ולא נוירולוגי, ולכן אבי לא זכה לשום שיקום ולו בסיסי ביותר. כעת אנו עומדים בפני שיחרור מבית החולים, אך אנו לא יודעים לאן לפנות, מה עלינו לעשות כעת, והיכן הוא יכול לקבל את השיקום הטוב ביותר עבורו, במסגרת אשפוזית ולא במסגרת אמבולוטורית, שכן אין לנו את היכולת המקצועית/הכלכלית והנפשית לטפל בו בבית. עלי לציין כי הוא אלמן, ואין מישהו שיוכל להשגיח עליו. האם תוכלו לייעץ לי מה עלי לעשות ולאן עלי לפנות, במסגרת קופת חולים כללית, וכיצד אוכל להשיג לו את המקום שיעזור לו לחזור לרמת תפקוד הגבוהה ביותר שלה הוא יהיה מסוגל? בנוסף האם תוכלו לומר לי למי אוכל לפנות על מנת שיאבחן את מצבו בצורה מקצועית ומכל ההיבטים, היות שאף זאת לא נעשה עד עתה.
    תודה מראש
    נירית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שיקום נוירולוגי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי נירית,

    פרופ` אייל יצחיאק
    15/02/2010

    טרם עזיבתי את בית פלימן הייתי מתייעץ עם שרותי הרווחה ובודק בקופ"ח מה זכויותיו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו