מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אפידרמואידדנית16/04/2010
שלום רב! מתנצלת מראש על האורך אבל חייבת עזרה. בני בן 4.5 ביצע בדיקת MRI מוח לפני כמה ימים בבי"ח הדסה . בבדיקה : אפידרמואיד קטן 6 בקוטר מ"מ מדיאלי לטריגמינל דיסטרנלי שמאלי. קצת היסטוריה רפואית : נולד לאחר הריון ולידה תקינים התפתחות תקינה. מגיל כמה ימים סבל מדלקות אוזניים חוזרות ברובן עם פסיידומונס. נותח פעמיים כפתורים ללא הטבה . בגיל שנתיים עבר בהצלחה ניתוח מסטואדקטמי אצל פרו' אלידן בהדסה. אושפז וטופל בפורטום כחודש שוחרר במצב טוב. במהלך האשפוז בוצע ניתוח כפתורים וכן אדנואידים. לאחר הניתוח המוצלח יש לאמר היו שנה וחצי שקטות ואז אושפז שוב בעקבות דלקת . עקב "ממצא" לא ברור שנראה באוזן הוחלט על סי טי בתשובה: תהליך דלקתי פעיל משמאל. הופנה לMRI בשאלה של כולסטאטומה שלבסוף נשללה. בבדיקה : חשד לאפידרמואיד בקוטר באזור מערת מקל שמאלית .הופנה לMRI נוסף ממוקד יותר שבו: אפידרמואיד 4 מ"מ באזור מערת מקל שמאלית. יש לציין שבתקופה הנ"ל לפרק זמן של חודש בערך הילד סבל מהתפרצויות זעם קשות התקפי בכי שנמשכו שעות במשך היום מהתעוררויות בלילה עם משהו שנראה כמו כאב חד בצד שמאל של הפנים או הראש . קיבל טיפול תרופתי במשככי כאבים עד להטבה. לאחר התייעצויות עם נוירולוג ונוירוכירורג הוחלט להמתין חצי שנה ולבצע בדיקה נוספת ולבדוק האם הממצא גדל. בבדיקה הנוספת לפני מס' ימים אפידרמואיד קטן 6 מ"מ מדיאלי לטריגמינל דיסטרנלי שמאלי. למיטב הבנתי נראה כי הממצא גדל מעט השאלה היא מה עושים עם ממצא כזה האם מוציאים אותו מחכים או מה אני נורא מבולבלת נעה חצי שנה מרופא לרופא (באופן פרטי) עם תשובות שאינן חד משמעיות שגורמות לי לדאגה רבה . רופא אחד אמר לי שבמידה והממצא יגדל יצטרך לנתח האומנם? בבקשה עזרתכם ד ח ו ף
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי דנית,
פרופ` אייל יצחיאק18/04/2010קשה לחוות דעה בשלט רחוק. מומלץ לתאם פגישה עם נוירוכירורג ילדים (דר מוני בן יפלא בהדסה.)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

