גידול במוח-גומה אחורית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גידול במוח-גומה אחורית
    קיבוצניקית
    28/04/2010

    בת 40 ,אמא לשתי קטנטנות.לפני כשבוע בעקבות כאבי ראש נתגלה ממצא ב MRI להלן:
    בגומה אחורית לגזע המוח מאזור המדולה אובלונגטה, ועד אזור הפונס יותר לשמאל מקו האמצע.קייםתהליך תופס מקום אקסטרא אקסיאלי.התהליך לא הומוגני לגמרי,מעט היפראינטנסי ב T1 וב T2 עם נודולות קטנות איזואינטנסיות לפרנכימת המוח.התהליך גורם ללחץ על גזע המוח במיוחד משמאל,וממלא את ה CPA השמאלי.התהליך צמוד לעורק הבזילרי. המימדים כ 3 ס"מ.מהלך עצבים 7+8 נראה תקין - אף כי המוצא שלהם משמאל צמוד אל המסה.לא מזהים האדרה ברורה לאחר גדוליניום.פרט לכך מבנה תקין: מוח+מוחון+גזע המוח.חדרים+חריצים=תקינים.ללא הידרוצפלוס.האדרה תקינה תוך פרנכימתית.
    נאמר לי שמחייב ניתוח לזיהוי סופי של המסה - האם נכון?
    האם יש אופציה לאנדוסקופיה לצורך ביופסיה ו/או הסרה?
    היכן הידע המקצועי הטוב ביותר לשם כך (בארץ/בחו"ל)?
    מבקשת המלצות על נוירוכירורגים (ציבורי/פרטי)הטובים ביותר לכך
    תודה על עזרתכם המהירה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גידול במוח-גומה אחורית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי אמא'לה

    פרופ` אייל יצחיאק
    02/05/2010

    נשמע לי שיש לכרות את הגידול עקב הלחץ שהוא מייצר על גזע המח ובטרם יגרום לחסרים נוירולוגיים. כדאי מאוד לפנות לדר' ספקטור מהדסה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו