glioblastoma multhforme

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • glioblastoma multhforme
    חנה
    24/07/2010

    שלום,
    בן אחותי בן ה-32 נותח בדצמבר . הסירו ממוחו גידול סרטני. עבר טיפולי כימוטרפיה וקרינה. השבוע גילו כי הגידול חזר ונותח שוב. הביופסיה הראתה שיש לו glioblastoma multhforme דרגה 4. מה ניתן לעשות? איזה טיפולים קונבנציונלים ולא קונבנציונלים כדאי לנסות על מנת להתגבר במחלה. חשוב לציין שבן אחותי לא גר בארץ, כרגע נמצא בקולומביה וחוזר חזרה למכסיקו (עיר מולדתו) בעוד כמה ימים.
    האים אפשר לטפל בו בארץ?
    אל מי לפנות?
    תודה על העזרה
    חנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    glioblastoma multhforme

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • glioblastoma multiforme

    ד''ר יוסף גילבורד
    25/07/2010

    חנה שלום!

    לדאבוני אין לי בשורה טובה בנידון. מדובר בגידול עם ממאירות הכי גבוהה שקיים.
    הטיפול המקובל כולל כריתה ובהמשך קרינה וכמורפיה. באנשים צעירים ניתן להאריך את תוחלת החיים ע"י כריתה חוזרת כפי שעבר אחיינך.
    טיפולים אילה ניתנים בארץ בכל מרכז רפואי גדול בו יש מח' נוירוכירוגית ומכון אונקולוגי.
    לא נראה לי שאפואה לא קונבנציונלית עשוייה לפתור את הבעיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו