מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כאב ראש לאחר ניתוח מנינגיומהאלי22/12/2010
שלום רב,
אני יודע שלא ניתן לאבחן באמצעות פורומים אבל בכל זאת.
אני בדיוק 3 חודשים לאחר ניתוח להסרת פאלקס-מנינגיומה מימין.
ב- 3 ימים האחרונים יש לי כאב ראש באזור האחורי של הראש, בערך מקצה הקודקוד ואחורנית עד לעורף.
אני מנסה לתפוס את הרופא המנתח בטלפון ללא הצלחה.
קבעתי תור לרופאת המשפחה אולם גם אצלה יש עומס ולכן רק ביום שישי תוכל לקבל אותי.
אני מתלבט האם לפנות למיון או להמתין לרופאת המשפחה או שאצליח לתפוס את הרופא.
1. האם זו תופעה ידועה לאחר ניתוח?
2. מה עלי לעשות?
תודה,
אלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב ראש לאחר ניתוח מנינגיומה - תגובה
ד''ר יוסף גילבורד23/12/2010אלי שלום
בשלושת החודשים לאחר כריתת מנינגיומה עדיין יכולים להיות מיחושים שונים אם כי תחושת כאב זהו דבר מאוד סויאקטיבי שקשה לכמת. הייתי ממליץ לפנות לחדר מיון במידה והכאב חריג באופיו כדי שנוירוכירורג יבדוק עם הפצע תקין, אם אין סימני דלקת ושיעריך את מצבך והצורך בביצוע או לא צילום ביקורת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלת המשך
אלי23/12/2010עד עכשיו לא סבלתי משום כאב והשבוע זו הפעם הראשונה שהתחלתי להרגיש את הכאב הזה ומאז הוא לא מפסיק. לא מדובר בכאב בלתי נסבל אלא בסוג של מיחוש/ הרגשה מוזרה בחלק הראש האחורי (לפעמים הרגשת חמימות נקודתית).
גם כדורים נגד כאבים (אקמול פלוס או אדויל) לא עזרו.
מחר קבעתי תור לרופאת המשפחה - האם היא תוכל לאבחן משהו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

