זיהום לאחר ניתוח

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • זיהום לאחר ניתוח
    מור טולוצינסק
    21/03/2011

    שלום ,אבי בן 50 לפני כשנה עבר ניתוח עמוד שידרה צווארי, 3 חודשים לאחר מכן קיבל התקף אפלפטי קשה מאד וניתגלה גידול במוחו (אבי מעולם לא סבל מכאבי ראש ) לפני כחצי שנה עבר ניתוח להסרת גידול מניגומה בחלק הימני מעל העין ,
    הגידול היה שפייר וניתוח עבר בהצלחה , למרות זאת מאז קיבל 4 התקפי אפילפסיה קשיים , ובמקום הניתוח נהיה לו נפיחות נוראית של נוזליים (כגודל של חצי כדור ביסבול) הוא עבר ניקוז מעמוד השידרה אבל כעבור שבועיים התופעה חזרה ובצבע אדום הוא הוכנס לניתוח בדחיפות , נודע לנו שכניראה יש זיהום והגוף דחה את השתל של הפלטינה , לאחר 10 ימים של אנטיביטיקה שחורר הביתה מחוסר חצי מצח , האם זה הפתרון ?האם אין סכנה בזה?
    שמענו שאפשר להשתיל עצם מלאכותית ורצית לדעת היכן אני יכולה להשיג מידע על הנושא ואם יש סכנות הכרוכות בהשתלה כזו ..
    אשמח לתשובתך מכיוון שהרופאים שניתחו את אבי הם חסרי סבלנות ונותנים תושבות שטחיות בלבד ..
    הודה על כול עזרה
    בברכה מור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זיהום לאחר ניתוח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זיהום לאחר ניתוח - תגובה

    ד''ר יוסף גילבורד
    22/03/2011

    לאחר הסרת עצם או שתל בגלל זיהום כדאי להמתין עם הניתוח של כיסוי החסר הגרמי לפחות מספר חודשים. רק לאחר שהמצב התייצב ואין עדות לזיהום , ניתן לבצע את הפעולה. ניתן להזמין שתל מדוייק על סמך בדיקת CT תלת מימדית שמכינים לקראת הניתוח. ההזמנה של השתל נעשת ע"י הרופא המנתח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו