הומאופתיה בהריון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הומאופתיה בהריון
    דורית
    10/07/2011

    שלום,
    אני בהריון בשבוע 21. אני מטופלת כבר כשנתיים בטיפול הומאופתי שעזר מאוד. לאורך תקופת ההריון לא נטלתי כל טיפול. לאחרונה ישנה הרעה בכל מיני סימפטומים ואני שוקלת האם לקחת את הרמדי שלי.
    שאלתי היא האם הרמדי (במקרה שלי- Nux-Vom) יכולה להזיק לעובר?
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הומאופתיה בהריון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הומאופתיה בהריון - תגובה

    ד``ר אדית מרלין דניאל
    10/07/2011

    שלום רונית


    אני לא מכירה את המקרה שלך לכן לצערי לא אוכל להתייחס
    כל רמדי יכולה להזיק בלקיחה לא מפוקחת ואו בלקיחה ללא סיבה מוצדקת
    ומדוע שאלה כזאת חשובה לא מופנת ישירות בדרישה לתשובה מגובה
    ישירות מהמטפל שלכם מזה שנתיים. זה לא חשוב מספיק כדי לערב אותו
    בחששות החשובות ביותר שלך ולדרוש הבהרות וביטחונות

    בברכה אדית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    דורית
    10/07/2011

    אכן התייעצתי עימו. בעצם התופעות חזרו מזמן והוא ייעץ לי להמתין עם לקיחת הרמדי מכיוון שלטענתו ישנם מקרים נדירים בהם הרמדי יכולה להזיק לעובר. לאחר הרעה במצבי הוא ייעץ לי ליטול את הרמדי אך עדיין עם הסתייגות ואמר כי ההחלטה היא בסופו של דבר שלי... כעת אני קצת חוששת מכיוון שיכול ללהיות סיכון. לכן רציתי לקבל חוות דעת נוספת לגבי לקיחת הרמדי והסיכון של השפעתה על העובר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך - תגובה

    ד``ר אדית מרלין דניאל
    10/07/2011

    מאוד פשוט -
    א. מה פתאום הוא משאיר את זה בידיים שלך איזה מין הומאופת עושה כזה דבר במצב כזה בידיעה מראש שזה יכול להזיק לדעתו
    ב. הוא חושש
    ג. את חוששת

    שוב יקירתי.
    מדוע את לא מאמינה לעצמך ולעובדות הפשוטות שנשלחות אליך מכול כיוון
    לא לקחת נקודה - חוששים. יודעים. חוששים. לא לוקחים. לא עושים נסיונות
    בפרט לא הזמן הריון.

    יש מצבים הפוכים בהם יש לאישה נטיה ברורה להפלות בחודשים מסויימים ואז הרמדי שמכוונת טוב יכולה רק לעזור לשמור על העובר בבטן -ויש מצבים שזה גם לא עוזר והיא כן מפילה לבסוף כי יש לה נטייה כזאת מסיבות שונות. אז הפחד הוא יותר ממה יקרה אם היא לא תיקח את הרמדי כי אז מנסים לתקן לה את הנטיה בידיעה מראש שברור שהיא כן הולכת להפיל או שייש 50% סיכוי שהיא כן תפלי בכול מקרה כי זהו המצב שמקולקל ולא מאוזן אצלה - ואז רמדי יכולה רק לעזור

    אבל בכול מקרה להשאיר את זה בידים של הלקוח לקבוע אם בא לו לקחת סיכון או לא -אני סליחה לא הייתי חוזרת להיות מטפולת אצל כזה הומאופת -זה פיקוח נפש -איך ניתן להשאיר את זה בידיים שלך להחלטה שלך לבירורים בכול מיני פורומים אני ממש לא מבינה את ההתנהלות הזאת הלא מקצועית -סליחה לא יודעת מי זה אבל חייבת לישר כאן קו זה לא אחרי ולא מקצועי ורחוק מלהיות רציני יחס מהסוג הזה -ולא משנה כמה עזר לי בעבר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה על תגובתך. היא בהחלט עזרה.

    דורית
    10/07/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו