מס הערות על הומאפטיה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מס הערות על הומאפטיה?
    ירון
    07/09/2011

    מדוע מטופל צריך לשלם ממון רב ויקר על כל פגישה 400-500 שקל הרי לא מדובר ברופא מוסמך שלמד בבית ספר לרפואה.
    ועוד דבר ממתי יש קשר בין שיחות ארוכות מייגעות לבעיה עצמה,אגב אותו מטפלת טענה שטיפלה בבעיה וריפאה אותה,האם לחץ דם,סכרת,סרטן,איידס,דורבן,הומאפטיה ריפאה אני בטוח שלא,ואם כן ארצה לראות הוכחות במאמרים,מחקרים.
    מדוע כשתמיד כותבים על הומאפטיה ביקורת בעיתון,אף פעם אתם לא טורחים להגיב?
    אגב האם נכון שבתוך הרמדיס שאתם נותנים אין שום כלום,ורק סוכר שהוא חלק מאיזה נגיעה למוצר מסויים.
    אגב זכות הציבור להתלונן על כל מטפל שלא סייע לו,ואין בכך הוצאת דיבה!!!!!!!!!!!
    כל עוד לא השמיץ,או קילל,או כל פעולה שקשורה לכך,זכות יש לנו בני האדם להתלונן ולציין עובדות כמו שאת נוסעת למלון באילת ואומרת שהמלון היה לא טוב ולא שווה לנסוע
    אגב נתתי צאנס לטיפול עימה זמן ממושך אבל פשוט לא קרה כלום,ורק יותר הרגשתי לא טוב.
    אני פתוח להמלצות על מטפלים שאת ממליצה ללכת אליהם למצבים כרוניים מורכבים,אגב האם תמיד הומאפטיה מחייבת ריאקציה החרפת התסמינים לשיפור המצב??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מס הערות על הומאפטיה?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מס הערות על הומאפטיה? - תגובה

    ד``ר אדית מרלין דניאל
    07/09/2011

    שלום יותם

    בנוסף לתשובות שתקבלי חלקיות או לא
    אשאל אותך שאלה נגדית על כול דבר ונראה אם תדעי לענות עליה
    יש לציין ששילמת ממש זול - אני לוקחת כפול ואני לא רופאה MD -ומי אמר שאדם צריך לתמחר את הזמן שלו על פי קנה מידה אם הוא רופא או לא ??? איכן זה כתוב?

    אם את מגיעה לתחום רפואה משלימה -אין מכך שום נגזרת שהאדם שלמד את התחום חייב להיות רופא -העוסקת ברפואה משלימה -יש לו ידע מסוג אחר שלא מלמדים בבית ספר לרפואה -ובגלל זה הוא הלך ללמוד רפואה משלימה ולא לתואר דר רופא .MD - ומעבר לזה אם היו נחשפים לעיניך התמימות מליוני הטעויות הרפואיות שעלו בחיי אדם ממש בכול העולם ושממשיכות לקרא על בסיס יום יומי בכול מוסדר המוגדר כרפואי -שקושר אנשים שהיו לפני רגע חיים -כמו שקבר חצי מבני המשפחה שלי שלפני רגע היו חיים ובידיים של הרפואה הפכו למאוד מתים -לא היו לך כול כך הרבה שאלות מתריסות על הרפואה המשלמיה בודאי לא על ההומאופתיה -בודאי לא על מטפל מסויים בתחום -והיית מפנה את חיציך המחודדים למקומות אחרים

    אבל חיציך הם חלק מהבעיה הכרונית שממנה את סובלת בהם צריך לטפל נכון ?
    אז מדוע שלא תגשי לרופא MD ואו לפרופסור יותר טוב ברפואה שיטפל בהם
    מדוע שם אף אחד לא עזר לך ??????

    2 אין לי מושג איזה שיחות ארוכות ומיגעות את נחשפת אליהם בהומאופתיה לא נהוג לקיים שיחות אורוכת וייגעות -אלא רק אם הלקוח לא חושף את כול המממצאים עליו ומסתיר ומגלה רק טפח -ואו שההומאופת מנסה להתחקות אחרי כיווני מחשבה נוספים בגללם התחילה הבעיה -בכול מקרה אם זה קרה בכול מפגש ולא אהבת את הדרך של אותה מטפלת מי חייב אותך להישאר לשיחות ארוכות ומיגעות -האם היא יימה על חייך באיזה צורה והיית מחוייבת לבצע בגלל זה שיחות אורכות ומיגעות ????

    3 אין לי ספק שאם המטפלת הזאת ספציפית טענה - שהיא אכן ראתה מקרים דומים היא אכן ראתה מקרים דומים -אך יש רק עניין אחד אין בהומאופתיה הכללות וכול מקרה הוא יחיד בכול העולם וכך מתייחסים אליו. השאלה של אנשים האם טיפלת במישהו כמוני לפני כן לכן לא רלוונטית -זה שאנחנו צריכים לשוחח עימכם בשפה הזאת של כן טיפלת במקרה דומה זה בכלל -אך ורק בגלל שאתם דורשים תשובות על פי קודים של רפואה ולא על פי קודים של רפואה משלימה -אבל צריך איך שהוא לענות לכם כך שתבינו -מה לעשות השפה שלנו שונה בנושאים של בריאות -גם התוצאות

    4 לגבי השאלה אם יש ויש ויש -אענה לך באותה מידה אם היית כול כך רוצה לדעת שישי פתרונות היית עושה חיפוש מעמיק באתר האגודה להומאופתיה. באתרים בחוול והיית רואה שיש פתרונות להכול -את פשוט רוצה לבוא להתלונן -כי זה חלק מהאגאנדה שלך כנראה מזה את נהנת להקטין אחרים ולהתלונן. ואני מרשה לעצמי לומר לך בפרצוף -אולי זה כול מה שאת מחפשת איכן ועל מי להתלונן -אני בטוחה שרחל השקיע בך מעל ומעבר ואפילו תודה לא טרח לומר לה. כיאה לקהל ישראלי חוצפן שחושב שהכול מגיע לו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מס הערות על הומאפטיה? - המשך תגובה

    ד``ר אדית מרלין דניאל
    07/09/2011

    ובואי נמשיך -חומד אם היו פונים אלי אחרי כתבות קלטניות שמישהו בעל ממון מימן רק כדי להכפיש ולהטות את דעת הקהל לטובתו -הייתי אוכלת אותו ואת הכתבה שלו בלי מלח -נראה לך שאנחנו עדת מטומטמים - נראה לך שזה שפרסם את הכתבה האינטרסנטית הוא מטומטם -נראה לך שכול העולם ברמה של 0 ורק את מעל ומעבר אז תחשבי בבקשה שוב -

    בואי תוכיחי לנו את מה את שווא -בואי תפצחי את השאלה שלך בעצמך - מדוע באמת לא נותנים להומאופתים להגיב כשקוטלים ופושטים את עור של התחום לעיני הציבור מדוע יותם בואי תראי לי רמת השכלה והבנה גבוה -אני צריכה לפחות להסיק מכול הקטלנות שלך שלזה יש לך הבנה ותשובה לבדך

    ואת לא צריכה שאאכיל אותך בפה גם בתשובה לזה -אינטרסים שמעת על המילה אינטרסים -אם עברת את גיל 15 בודאי שמעת -זה מדוע יותם.

    את רוצה לראות מאמרים מחקרים חפשי לבד באינטרנט אף אחד כאן לא המשרת שלך -יש גוגל בימינו אנחנו בעידן מתקדם מי שרוצה מחפש ומוצא -את כנראה שוב לא מספיק רוצה את רק נהנת לקאסח ולמצא נקודות לתקיפה כדי שכול החוסר אחריות שלך על מצבך -יהפוך להיות עניינו ואחירותו של מישהו אחר

    דרך אגב את צודקת -כם כול התחום של ההומאופתיה הוא לא יותר מאשר סוכרים מתוקות שנותנים לילדים -ולמבוגרים כדי שיחשבו שעושים איתם משהו -את צודקת הכול סתם עבודה בעיניים ולכן בגלל שמאות אלפי אנשים אוהבים לעבוד בעיניים על אנשים אחרים הם הולכים ללמדו הומאופתיה

    אה כן שכחתי גם המלומדים שלך עשרות ומאות רופאים MD שלומדים את התחום שנהנים לעבוד על אנשים בעיניים ולתת להם סוכריות מתוקות מלאות בסוכר לפה גם הם שייכים לכת הזאת שנקראת הומאופתיה וכולם נהנים מהמהחק של לתת סוכריות לאנשים חולים -כי זה כיף

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מס הערות על הומאפטיה? -סיום תגובה

    ד``ר אדית מרלין דניאל
    07/09/2011

    ולסיום לא ידעתי שאנחנו מחלקת תלונות של המין האנושי לגבי לא משנה מה -האם כתוב לך כאן שזוהי מחלקת תלונות של מישהו או על משהו על על מישהו. הרי ברור שמרגע שכתבת שמו המלא של מטפל -האינטרס שלך היא להוציא דיבה עליו אחרת לא היית נוהגת כך -כול אדם שנכנס וקורא את השם מיד את אומרת לו בזה -אליה אל תלך היא לא עוזרת בכולם היא כוסות רוח למת -וזוהי המטרה שלך הסמויה -ולכן זוהי כן הוצאת דיבה

    עכשוי אם כול כך מעניין אותםך להמשיך להיות מטופלת בתחום כדאי שתשני את הגישה שלך -אני בטוח לא ארצה לקוחה כמוך בקליניקה שלי -היום אני בוחרת את מי לקבל ולא בוחרים בי -ואני מנפה אנשים מהקליניקה שלא מתאימים ביחס שלהם
    האם באמת נראה לך ואו לכם ארץ ישראל היפה -שצריכים לסבול אותכם לא משנה אם מה אתם באים ואם איזה גישה -לא ממש לא -לא תודה גם בכסף לא יקנו

    בהצלחה בהמשך חיפוש אני גם לא לשכת הכוונה למטפלים -אחרי זה עוד תבואי בתלונות כפי שאנחנו מכירים אותך כבר - אלינו שהפננו אותך ל

    וזה לא עזר ואולי לסיום עוד תבקשי ממני ואו מאיתנו לשלם לך על כול הטיפולים ששילמת לאותו אדם שהפנתי אותך אליו -ולטענתך לא עזר לך

    לא תודה לא מדובשך ולא מעוקצך

    באהבה רבה
    דר דניאל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מס' הערות על הומאפטיה

    ירון
    08/09/2011

    שלום רב
    לפי הערות שקראתי כאן יש תחושה גבוהה שתחום ההומאפטיה מתקשה לקבל ביקורת או הערות על אופן פעולותיו.מעניין אגב למה בספר ריפוי או פיתוי רשום שהומאפטיה הוא תחום לא ברור,שלא עבר ברוב המקרים ניסויים קלינים מוכחים,לדוגמא בגרמניה במחלת הסרטן חולים שקיבלו רמדיס אולי הרגישו הקלה,אבל הסרטן לא נעלם.
    זכותו של כל אדם להתלונן,לבקר,להעיר,על כל שירות קיים כולל גם בתחום הרפואה המשלימה,אם אתם כל כך עוזרים להמון מחלות ומרפאים אותם שגם פה מדובר בהטעייה אתם לא יכולים לרפא מחלות אין לכך שום אחיזה בספרות המדעית,הקלינית ואם פה ושם היו הצלחות גם אז זה באופן חריג למדיי.רק השבוע מכר שלי דיבר עם ההומאפת רונן לוי שציין בפניו שיש לו פציינטים בבעיות רפואיות מסוימות שהטיפול עזר להם,כאלה שבאופן די חלקי,ואחרים בכלל לא.אגב הוצאת דיברה מבחינה עקרונית היא מצב בו אדם אומר דברים לא נכונים,או מוטעים,או לא רלוונטים.אני ציינתי עובדה הייתי אצל הומאפטית קלאסית בשם רחל שלא עזרה לי למרות כל הנסיונות ושיחות הנפש הארוכות[אגב ממתי יש לכם סמכות לחקור ולתשאל את המטופל בעיניינים אישים הרי אין לכם סמכות לכך אתם לא פסיכולוגים!!!!
    אני מוכן לעשות נסיון אבוא אליך לטיפול,אספר על עצמי,ואת תעזרי לי ואני אנהל מחברת רישום וארשום מה היה לפני הטיפול,ואחכ אחרי הטיפול ואז אלך להדק אצל רופא לראות באמת שמצבי שופר בצורה משמעותית!!!
    לפחות אחת לשבוע אני נתקל בהרבה סיפורים על אנשים שהומאפטיה לא סייעה להם כלל,אלא רק כספית למטפלים!!!
    ואם אין אפ' כאן להעיר,להתלונן,על מטפלים שלא הצליחו בטיפול,אז מוטב שיהיה זה פורום סגור.
    יותר מכך נתקלתי בהומאפטים שטענו שיש בידם תרופה למחלה,אבל לא מבטיחים כלום אני חושב שמדובר בהטעיית הציבור[אחת למס' חודשים יש כתבות בעיתונים שהומאפטיה לא מסייעת להרבה מצבים רפואיים,ומעולם לא שמעתי תגובה מאיגוד ההומאפטים מדוע?
    אני חוזר על דברי אני מזמין כל הומאפת שלטענתו ריפא מחלות בהצלחה,יש לי היום קשר ל 50 רופאים במחלקות שונות בארץ בבתי החולים המעונינים לבדוק אופציות טיפוליות שונות תחת מחקר קליני ולראות האם הומאפטיה עוזרת ?
    אני הגעתי להומאפטית קלאסית ושילמתי במיטב כספי סכומי כסף מופרזים יקרים לאדם שאינו בכלל רופא או שלמד רפואה,אתם כל הזמן טוענים שאתם מרפאים מחלות ומעונינים לסייע לזולת,בבקשה אם אבוא אליך לטיפול האם את מתחייבת שתוך 4-6 חודשים הבעיה הרפואית ממנה אני סובל זמן רב תעלם,ובמידה ולא כספי יוחזר??
    אני מוכן לבוא לטיפול ב 50 שקל,הרי אתם אומרים שאצלכם הכסף לא העיקר והעיקר לסייע לחולה,אם כך אשמח לסיוע.
    רק לפני מס' חודשים היתה כאן לבורנטית שטענה שבדקה רמדיס במעבדה ולא נמצא שם שום חומר או ייסוד כימי,אם כך בעצם המטופל מקבל מים,עם דילול של חומר כלשהו?
    הומאפטיה כנראה תחום לא ברור,שאינו יכול להתמודד בהצלחה עם בעיות מסוימות ורפואיות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מס' הערות על הומאפטיה - תגובה

    ד``ר אדית מרלין דניאל
    11/09/2011

    יותם


    גם רופאים לא מבטיחים - אסור על פי חוק להבטיח לאדם ריפוי -לא לרופא MD ולא למטפל בשום תחום -מאיכן אתה מגיע אם הדלוזיה שמישהו צריך חייב ויבטיח לך משהו בתחום הבריאות =תביא לי רופא אחד MD שמותר לו להתחייב לריפוי מלא ואו יחזיר לך כסף אם לא עזר לך -סלח לי אתה חיי בדלוזיה

    יותם -לצערנו אתה לא בראת תחום שלם בו עוסקים אלפי רופאים MD בכול העולם ומטפלים ולצערנו אם יש לך בעיה אם התחום היא שלך - ואם קשה לך להתמודד עם התחום זוהי בעיה שלך -אנחנו לא פסיכולוגים כך שאל תצפה כאן לעזרה בהתמודדות עם חוסר הבנות ואו רצון שלך להבין - לך תרשם ללמודי הומאופתיה במקום לבזבז לנו את הזמן ותלמד בעצמך לרפא את עצמך - לנו אין זמן להסביר לאנשים שלא רוצים להבין ומתעקשים על החוסר ידע שלהם

    מעבר לזה אם תבוא אלי למשל אקח ממך לא רק כפול אלא כפול שלוש כסף על הזמן שלי והידע שלי ולא אבטיח לך דבר חד משמעית -מי אמר שאנחנו לא עובדים בשביל כסף - איזה מין שטות זאת -אתה יודע מה במבט לאחור כול מי שעזרתי לו הייה צריך לשלם לי מליון שח לפחות -כן חד שממעית אם אני מחזירה אנשים לתפקוד מלא ומחזירה להם את כולה חיים שלהם חזרה -הם צריכים לשלם והרבה כמה שיותר -משמן כבר הייתי צריכה להיות מליונרית -כן אני רוצה להיות מליונרית -איזה שטויות אלו מה אני צריכה להרוויח גרושים כדי ללטף לך את הפינה של מטפלים לא עושים את זה בשביל הכסף -שטויות במיץ -היום חד משמעית מיש בא אלי ישלם יותר ויותר אני רק עולה ועלה במחירים -כסף כסף ועוד כסף. ואתה תשלם על זה שאני צריכה לסבול אותך בזמן הפרטי שלי וגם למצוא לך פתרונות לבעיות בחיים שלך שאתה גרמת להם בפועל.

    מעבר לזה -אם יש כפי שאתה מציין רופאים ובתי חולים שרוצים לעשות מחקרים -אין בעיה בכלל אני עכשוי בפתחו של מחקר עם בית חולים פסיכיאטרי ידוע -שיעשה על פי כול הקרטריונים הרפואיים -תפנה להומאופתים כולם רוצים לעשות מחקרים

    ואני לא הראשונה ואו האחרונה שעשתה ואו תעשה מחקרים -יש הרבה באתר האגודה להומאופתיה יש דף שלם שעודסק במחקרים

    אז בבקשה לאף אחד אין זמן מיותר להתעסק באנשים שרק רוצים להתלונן כי משעמם להם בחיים והם מרגישים שהחיים שלהם -נדפקו במו הידיים שלהם והם מחפשים מישהו אחר להאשים -לך תיקח פסיכולוג אם אתה צריך לדבר -כאן זה פרום לאנשים שרוצים להעזר בהומאופתיה ולא לבוא ולקבל תשומת לב על חשבון אנשים שסתם רוצים להפריע -אז בבקשה להפסיק לבזבז לנו זמן - אלא אם כן יש לך משהו רציני אחר לומר ואו לבקש

    בהצלחה דר דניאל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מס' הערות על הומאפטיה - תגובה

    ד``ר אדית מרלין דניאל
    11/09/2011

    מה שהכי מוזר בתגובות כמו שלך הוא ששנה שלמה או יותר אני מסתובבת ומחפשת אנשים רציניים שיקימו עימי עמותה לחקר מחלות חסרי מרפא באמצעות הידע שברשותי -ובהתבוססות על הומאופתיה ותחומים נוספים ברפואה המשלימה -שיש בידי את כול הידע להראות ולהוכיח שאין כזה דבר מחלות חסרות מרפא. יש רק אנשים בורים שלא יודעים איך לרפא. ויש אנושות בורא שנהנהת להיות חולה כדי שיהיה לה על מה להתלונן - יותר מאשר בריאה.

    ומה כוסות רוח למת - לא מצאתי אפילו אדם אחד בגיהנום הישראלי שירים את הנושא עימי - אפילו נשמה טהורה אחת שחושבת שהנושא הזה מספיק חשוב כדי לתת לי יד - להקים עמותה או חברה שתביא בדיוק את המחקרים שנחוצים להוכיח את כול מה שאתה מדבר עליו -ועל פי חוקי וועדת הלסינקי וכללי הרפואה כדי שהנושאים יוכלו להתפרסם בעולם במזגינים רפואיים ולסתום עוד כמה פיות גדולים וחסרי ידע כמו שלך -ושתביא סוף סוף את כול הידע בצורה מסודרת ומוכחת - כדי לסתום את הפיות הקטנים של כול הנהנים להוציא דיבה על גבי ההומאפתיה ולהוליך שולל אנשים תמימים שכן מוצאים מרפאה בתחום ורוצים להיעזר בו -שלא כמוך.

    אז מי הדיוט גמור כאן ? אני ניסיתי אבל במדינת היהודים אני יותר לא שוברת את הראש עבור אף אחד. אם לא נותנים לי את התנאים המלאים שאני צריכה לעבודה בראש שקט כן מלווים בהרבה כסף -אני לא אזיז את עצמי עבור אף אחד כאן -כי אתה יודע מה 50% מאלו שעזרתי להם ושיניתי להם את החיים -לא היו ראויים בכלל לבזבז את זמני בחוסר ידע לתגמל אפילו בתודה ראויה לשמה -אז על מה אתה משבר איתי בכלל. מי אתם הלקוחות הישראלים שרואיים כאן למשהו -האם הכסף שלכם נראה לך קונה את הנשמה של המטפל לא ולא אפילו לא טיפה בים של הידע שלו והאו הזמן שלוץ ואם כול הכבוד לכול אלו החולים - אולי תלמדו איך למנוע מחלות מאשר לבוא אחרי זה בטענות שלא עוזרים לכם לצאת מאיכן שאתם קברתם את עצמכם במו ידיכם. קצת ענווה לא תזיק למי שבא לבקש עזרה שיעזרו לו להחלים . ואתה חסר בזה בכמויות גדולות במיוחד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מס' הערות על הומאפטיה - תגובה

    ד``ר אדית מרלין דניאל
    11/09/2011

    ובו אני אגדיר לך את זה עוד קצת אם לא הייתי מספיק ברורה
    אני רוצה להרוויח עבור הידע שיש ברשותי כמו לידיי גאגא
    לא רק שאני לא מתנצלת על כמויות הכסף שמגיעות לי

    אני רוצה להרוויח בדיוק כמו ליידי גאגא עבור הידע המאמץ שעשיתי ללמוד ולהגיע לאן שאני היום וכול ההצלחות המוכחות שלי -אני רוצה מהיום שכול לקוח שיגיע אלי ישלם לי 10000$ על סידרת מפגשים לפחות -אני רוצה לטפל רק במי שייש לו הרבה כסף
    כדי שאוכל לבנות בתי חולים עבור אלו שאין להם בכלל כסף

    אני רוצה מליונים של דולרים שיזרמו אלי -ואני שווא מליונים של דולרים הידע שלי שווא כך אוכל להקים כמה חברות למחקרים שאני רוצה -בלי להתבסס על אף מוח צר יודעין ספקן ונהנתן של תלונות שלא יודע כלום מהחיים שלו ודבר על הבראה ריפוי ובריאות. זה כמה כסף שאני שווא ושאף אחד לא יעיז לפצות את הפה שלו בנושא

    הידע שלי שווא לפחות כמו מה שליידי גאגא מוכרת אם לא יותר

    האם ברור לך עכשוי הסוגיה של -אמרתם שאתם לא עובדים בשביל כסף אלא רק כדי להראות כמה שהנשמה שלכם גבוהה ולא רוצה להרוייח מזה

    הצחקת אותי בכמויות -ככול שיהיה לי יותר כסף -כך האנושות תוכל להנות יותר ולחלות פחות -האם אני ברורה?????? או שייש לך עדיין בעיות בהבנת הנקרא והחומרים !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זוכה פרס נובל תומך בהומאופתיה

    איילת גושן
    15/10/2011

    שלום,

    אינני מתכוונת להתייחס לכל השאלות או הטענות שהעלית, כי כדי להתייחס אליהן ברצינות יש צורך לכתוב מאמר שלם, וזה לא המקום. אני סומכת על עמיתי שיעשו עבודה טובה בתחום זה.
    רציתי רק להביא לידיעתך, שגם אנשים רציניים מאד בתחומים שאינם הומאופתיה, מתייחסים לקיום מאפייני חומר המקור בדילולים הומאופתיים. כמובן יש גם מחקרים של הומאופתים, אך אני דווקא מדברת על לא הומאופתים. אתן רק דוגמא אחת: זוכה פרס נובל ד"ר לוק מונטנייה, כתב מאמר על דילולים גבוהים (הומאופתיים).

    בעידן הנוכחי (שבו התפתחה הפיסיקה הקוונטית) יש מקום ליותר פתיחות.
    הומאופתיה כדאי פשוט לנסות ולהרגיש. אני בטוחה שאם תיקח 2 או 3 תרופות הומאופתיות, ותרגיש את ההבדל בהרגשה שלך עצמה, תבין (ולא מהראש, אלא מהחוויה) שיש בכך ממש. אולי אפילו תרפא...


    רפואה שלמה!!
    איילת גושן, הומאופתיה קלאסית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו