התייעצות בנוגע לתרופות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התייעצות בנוגע לתרופות
    איריס
    26/11/2011

    שלום ותודה מראש.
    אני בת 45 מזה כמה חוד' אני מרגישה לא כל כך טוב, כדי לנסות להרכיב תמונה נכונה אפרט קודם את התרופות שאני לוקחת.
    מזה כ -15 שנים אלטרוקסין 125 מ"ג ליום.
    וונלה כ- 10 שנים 35 מ"ג ליום.
    מגה גלופלקס כ- 6 שנים.כדור ליום. לאחר כאבים בפרקי הידיים.(עזר לי מאד)
    אומגה 3 כ - 6 שנים, כדור ליום. לשיפור הזיכרון. (לא הרגשתי בשינוי)

    לפני מס' חודשים התחלתי להרגיש עייפות וחוסר אנרגיה, דופק מהיר לא סדיר.
    בדיקות שעשיתי הראו שהדופק מהיר אך לא נתנו לזה חשיבות מיוחדת.
    חשבתי שאולי מדובר בשינוי שעשו בתרופה אלטרוקסין וביקשתי שיחליפו לי אותה.
    החלפתי את התרופה ובמקביל הפסקתי את השימוש במגה גלופלקס ובאומגה 3, המחשבה שלי היתה שאולי זה יוצר איזה נזק לאורך השנים וגם נמאס לי לקחת כל כך הרבה כדורים על הבוקר בכל בוקר.
    כמו כן חזרתי לעשות יוגה.
    כרגע יש לי כאבים במספר מפרקים בגוף, כמו, בצוואר, ברגליים, בגב. אני עדיין חשה בעייפות
    והדופק שלי מהיר. 93 בזמן מנוחה. מה אתם מייעצים לי לעשות עכשיו? האם נטילה של מגה קלופלקס לאורך השנים לא עלולה גם לעשות נזק?
    תודה, איריס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התייעצות בנוגע לתרופות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התייעצות בנוגע לתרופות - תגובה

    ד``ר אדית מרלין דניאל
    27/11/2011

    שלום איריס

    אני מצטערת אבל מה שאת מבקשת כאן הוא שנטפל בך מעל גלי הפורום
    לא מקובל עלי אני אל עושה לאנשים כאן מערך טיפול שלם -גשי בבקשה לטיפול אצל הומאופת תפרסי בפניו את כול הבעיות שלך וקבלי הנחיה כאן לא מקבלים הנחיות טיפוליות

    בברכה דר דניאל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו