מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- התייעצות בנוגע לתרופותאיריס26/11/2011
שלום ותודה מראש.
אני בת 45 מזה כמה חוד' אני מרגישה לא כל כך טוב, כדי לנסות להרכיב תמונה נכונה אפרט קודם את התרופות שאני לוקחת.
מזה כ -15 שנים אלטרוקסין 125 מ"ג ליום.
וונלה כ- 10 שנים 35 מ"ג ליום.
מגה גלופלקס כ- 6 שנים.כדור ליום. לאחר כאבים בפרקי הידיים.(עזר לי מאד)
אומגה 3 כ - 6 שנים, כדור ליום. לשיפור הזיכרון. (לא הרגשתי בשינוי)
לפני מס' חודשים התחלתי להרגיש עייפות וחוסר אנרגיה, דופק מהיר לא סדיר.
בדיקות שעשיתי הראו שהדופק מהיר אך לא נתנו לזה חשיבות מיוחדת.
חשבתי שאולי מדובר בשינוי שעשו בתרופה אלטרוקסין וביקשתי שיחליפו לי אותה.
החלפתי את התרופה ובמקביל הפסקתי את השימוש במגה גלופלקס ובאומגה 3, המחשבה שלי היתה שאולי זה יוצר איזה נזק לאורך השנים וגם נמאס לי לקחת כל כך הרבה כדורים על הבוקר בכל בוקר.
כמו כן חזרתי לעשות יוגה.
כרגע יש לי כאבים במספר מפרקים בגוף, כמו, בצוואר, ברגליים, בגב. אני עדיין חשה בעייפות
והדופק שלי מהיר. 93 בזמן מנוחה. מה אתם מייעצים לי לעשות עכשיו? האם נטילה של מגה קלופלקס לאורך השנים לא עלולה גם לעשות נזק?
תודה, איריס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התייעצות בנוגע לתרופות - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל27/11/2011שלום איריס
אני מצטערת אבל מה שאת מבקשת כאן הוא שנטפל בך מעל גלי הפורום
לא מקובל עלי אני אל עושה לאנשים כאן מערך טיפול שלם -גשי בבקשה לטיפול אצל הומאופת תפרסי בפניו את כול הבעיות שלך וקבלי הנחיה כאן לא מקבלים הנחיות טיפוליות
בברכה דר דניאל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
תרופה הומיאופתית היפרקום ותופעות לוואי
ביטול השפעה שלילית של רמדי שנלקחה ללא התייעצות
היי
היפוגונדיזם חוסר בטוסטסטרון - התייעצות
ערכת רמדי הומיאופתי לעזרה ראשונה
הרמדי אקוניט 30C- התייעצות
סבוריאה באזור הפנים- התייעצות
מיאזמה מולדת = תורשה- בירור
דרך טיפול לפטריות בציפורניים
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
