r37 גונייר לפעוט

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • r37 גונייר לפעוט
    גלית
    06/08/2012

    שלום רב.
    בני בן 6 שבועות. התחלתי לתת לו r37 גונייר. התכשיר מקל עליו ומסדר לו את היצאות.
    התחלתי לחשוש מכמות האלכוהול הנמצאת בתכשיר. מספר שאלות:
    1.האם הכמות לא מזיקה לכבד?
    2. יכול להיות שהוא שיכור? וזו הסיבה שהגזים לא מפריעים לו?
    3. האם אפשר לתת את התכשיר רק בעת הופעת הגזים ולא במשך היום שהילד לא כאוב? או מתן התכשיר כל כמה שעות הכרחית להשפעה מקסימלית?

    תודה מראש,
    גלית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    r37 גונייר לפעוט

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • r37 גונייר לפעוט - תגובה

    יהודית פלינט הומאופתיה קלאסית ד``ר ph.D גנטיקה
    07/08/2012

    שלום גלית
    התכשיר שאת נותנת לילד הוא תכשיר שמשוייך למה שקרוי הומוטוקסיקולוגיה . התכשירים הללו ניתנים לפי בעיה ולא לפי התאמה לאדם או לתינוק . כשאליי מגיע מטופל , גם אם הוא בן 6 שבועות או אפילו בן שבוע , אני יושבת לפחות שעה עם התינוק והוריו או אחד ההורים כדי לאבחן את התרופה ההומאופתית לה הוא זקוק וזו נקראת הומאופתיה קלאסית. מתן תרופה של הומאופתיה קלאסית היא בד"כ לזמן קצוב (לעתים מנה חד פעמית , לעתים למס' ימים ולעתים יותר רחוקות לחודש ויותר . ) לגבי התכולה של האלכוהול כדאי לשאול את מי שהמליץ לך לקחת. בד"כ התכשירים לילדים מכילים ריכוז נמוך יותר של אלכוהול .
    כל טוב
    ד"ר יהודית פלינט

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו