הומאופתיה והנקה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הומאופתיה והנקה
    אלי
    21/10/2012

    שלום. יש לי כמה בעיות בריאותיות שדורשות אפילו אנטיביוטיקה ואני דוחה את הטיפול בגלל הנקה(פרזיטים במעיים,אבנים בכיס מרה בגלל מחלת כבד בהריון, תת פעילות בלוטת התריס ). רציתי לדעת האם כל הטיפולים ההומאופתיים מותרים בהנקה? לדוגמא R7 שאמור לנקות את הכבד... האם כל הפסולת לא תעבור בהנקה ? האם אפשר להשתמש בסדרת הR או ללכת להומאופת (מבחינת תרכובת התרופה)? האם אני צריכה ליידע את הרופא שלי על נטילת התרופה ההומאופתית?

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הומאופתיה והנקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הומאופתיה והנקה - תגובה

    ערן אינדיג
    21/10/2012

    אלי שלום,

    הצטערתי לשמוע על מגוון הבעיות מהן את סובלת, אני חושב שטוב תעשי אם תפני להומאופת קלאסי על מנת שיבחן את מצבך ויבחר עבורך תרופה מדוייקת.

    לא הייתי ממליץ לך לקחת תרופות מדף או תרכובות הומאופתיות אלא תרופה יחידה שנבחרת באופן ספציפי עבורך.

    טיפול הומאופתי הינו בטוח לנשים הרות ולנשים מניקות.

    החלטה האם ליידע את הרופא המטפל היא החלטה אישית שלך, ישנם מטופלים שמעדיפים לספר ואחרים שלא; זה לא אמור לפגוע בטיפול ההומאופתי וניתן לטפל כך או כך.

    בהצלחה ובתקווה שהטיפול ההומאופתי ישפר את מצבך,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו