הוגנות בטיפול

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הוגנות בטיפול
    לנו
    03/02/2013

    שלום, בעקבות המלצה בעיתון הגעתי למטפל הומאופטי שרקח רמדי לבני הפעוט. כעבור חודש מתחילת הטיפול, כשכל המערכות של בני עדיין מטולטלות, פניתי להתייעץ טלפונית עם המטפל, הוא אמר להפסיק את הרמדי ולראות איך הוא יגיב . אח"כ המזכירה שלו התקשרה לגבות 450 ש"ח על הייעוץ. איפה ההוגנות? האם יש פה קודים שאני לא מודעת להם או שזו תאוות בצע לשמה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הוגנות בטיפול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הוגנות בטיפול - תגובה

    יהודית פלינט הומאופתיה קלאסית ד``ר ph.D גנטיקה
    04/02/2013

    שלום רב
    על פניו זה אכן נשמע לא הוגן אבל כמובן שצריך לשמוע גם את הצד השני וכיצד הוא הציג מלכתחילה את העלות של טיפול עתידי טלפוני או אחר . בד"כ יש מחיר לפגישה ראשונה שהוא כולל מעקב לתקופה מסויימת (תלוי במטפל ) ואז יש תעריף לפגישת מעקב . לפעמים מתוך אילוצים שונים המעקב נעשה טלפונית אבל הוא דורש עיון מחודש בתיק הרפואי ומתן החלטה שזה תהליך שלוקח זמן . וגם כאן אם אתה משלם זה אמור לכסות מעקב לפרק זמן נוסף דהיינו, שאם אחרי שבוע יש פנייה נוספת היא ללא תשלום נוסף . אני מציעה שתנסי לדבר עם ההומאופת או עם המזכירה כדי לקבל הסבר לתנאי התשלום ואז תוכלי להבין אם זה הוגן .
    בברכה
    יהודית פלינט

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו