טיפול הומאופטי -תהיות ומחשבות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טיפול הומאופטי -תהיות ומחשבות
    אלון
    07/07/2015

    אז ככה ביתי בת ה3.5 סובלת תקופה ארוכה מדלקות גרון חוזרות ,עם חום גבוה ושקדים מוגדלים ומודלקים. לפני 3 חודשים התחלנו בטיפול אצל הומאופטית קלאסית כצעד אחרון ונואש לפני ניתוח כריתת שקדים. אז ככה שיפור מסויים וחלקי יש : הפסיקה לנחור בלילה,התיאבון בשיפור,והמשקל בעלייה. מטופלת בסיליקה 9 וכעת לפני שבועיים ההומאופטית החליטה על עלייה במינון לסיליקה 12 פעם ביום.
    אבל ביומיים האחרונים חום גבוה לילדה עד 39,שיעול נבחני וחוסר תיאבון. היום נבדקה על ידי רופא ילדים ,(לאחר שראינו שגם תחת הטיפול ההומאופטי אין שיפור )
    והרופא ילדים כתב שהשקדים מוגדלים,אדומים ומודלקים. נתן טיפול בסירופ לשיעול ואמר לעשות אינהלציות עם בודיקורט. עדכנו את ההומאופטית,קיבלה את זה בביטול גמור ואמרה להמשיך בשלב זה מתן של הרמדי במשך כל שעתיים!! ,עד החלמה של הילדה. ההומאופטית מצפה תוך מספר חודשים לראות הקטנה של השקדים,למרות האפיזודה הזו של החולי הנוכחי. אשתי כבר חסרת סבלנות ,סקפטית וטוענת שחבל להמשיך בטיפול ההומאופטי ושעדיף כבר להתייעץ עם רופא א.א.ג לגבי ניתוח.
    אני כבר חסר אונים ולא יודע מה לעשות. הומאופטים יקרים מנסיונכם בטיפול בילדים עם דלקות גרון חוזרות ושקדים מוגדלים,האם אכן אפשר להימנע מניתוח? האם יש סיכוי שהשקדים אכן ייקטנו??
    אכן אנחנו כרגע בפרשת דרכים ולא יודעים מה לעשות... אשמח לייעוצכם בעניין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סכנת מוות ולא מגזים

    גיורא
    10/07/2015

    מקרה אמיתי של בן של חברים .
    כמעט שנה . אימו התעקשה על טיפול הומיאופטי, והילד בקושי אכל, הפסקות נשימה, בקיצור שבר כלי.
    לפני חודש הם נשברו, הכניסו את הילד לניתוח פוליפים בהדסה, כמה ימים בבית חולים והילד חזר לחיים!
    אין לי תמונות לצרף לפני ואחרי, אבל ההורים מאד מצטערים על כמעט שנה של ענויים ולילות ללא שינה לילד ולהורים.
    אז אם לילד שלי היתה בעיה דומה לא הייתי מבזבז את בריאותו על הומיאופטיה, אלא אם אתה מאמין עיור כמו אימו של הילד.
    אפשר לחזור אלי אם רוצים עוד פרטים על המקרה.
    החלמה מהירה.
    גיורא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך הסיפור והתייחסות גם לדבריך

    אלון
    10/07/2015

    בתוצאת משטח גרון שנלקחה הייתה צמיחה של חיידק סטרפטוקוק,על פי הוראת רופא הילדים התחלנו מייד בטיפול אנטיביוטי. ההומאופטית התייחסה להכל בפליאה מרובה ואמרה להמשיך עם הטיפול ההומאופטי במקביל ,2 גלובולים כל בוקר.
    והפלא ופלא מייד לאחר 2 מנות של אנטיביוטיקה הילדה חזרה לעצמה: משחקת,משתוללת,החום ירד לגמרי,השיעול פחת וכן הלאה.
    הבעייה היא שיש את האפיזודות החוזרות האלו כל הזמן. ובחורף בכלל אנחנו לא יוצאים מזה...
    המקרה שאתה מתאר הוא מקרה מאוד קיצוני וטוב שאנחנו לא נמצאים במקום הזה.
    כרגע אני לא יודע להגיד במדוייק האם ההומאופטיה עוזרת או לא. אני גם חושש באיזשהו מקום להמשיך טיפול ,לעוד מספר חודשים,ולהגיע לחורף הקרוב ושוב להיכנס לדלקות גרון חוזרות מרובות ,כי ההומאופטיה לא עזרה....
    אני באמת נמצא בפרשת דרכים. שלא לדבר גם על השיקול הכלכלי והכסף שאני זורק על טיפול הומאופטי שהוא עוזר או לא עוזר....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בנוסף

    אלון
    10/07/2015

    אני ממתין פה לתשובות של ההומאופטים בהתייחסות לסיפור מקרה שלי.
    אבל אין מענה.
    אני בהחלט חושב שבמקרה קיצוני כמו שאתה תיארת דום נשימה בשינה,ילד לא אוכל וכן הלאה,בהחלט יש מקום לניתוח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול הומאופטי -תהיות ומחשבות - תגובה

    אביטל גרוסמן
    12/07/2015

    אלון היקר
    מנסיוני (גם האישי) אכן אפשר לטפל בדלקות גרון חוזרות. בתי סבלה מדלקות גרון חוזרות וההומאופתיה עזרה לה להפטר מהשורש ללא התערבות ניתוחית.
    הטיפול ההומאופתי הינו אינדיוידואלי בהתאמה אישית ולכן זה מאוד אישי כמה זמן יהיה שיפור. אצל ילד אחד השיפור יהיה אחרי חודשיים ואצל ילד אחר יותר....כפי שאמרתי הטיפול מותנה בייעוץ אישי וכל מקרה לגופו.
    ממליצה לפנות להומאופתית שמטפלת ולשתף אותה בחששות שלכם

    תרגישו טוב!
    אביטל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך לתגובתך

    אלון
    13/07/2015

    היינו בייעוץ של רופא א.א.ג
    הוא גם לא ממהר להציע ניתוח. רוצה קודם לשלול תסמונת PFAPA.
    עלינו כעת לחכות לאפיזודה הבאה שתקרה (אירוע של דלקת שקדים חריפה) לתת מנה אחת של סטראודים ולראות אם יש תגובה.
    בכל מקרה אנחנו ממשיכים עם הטיפול ההומאופטי
    מקווה לטוב. גם אני מעדיף להימנע מניתוח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עדכון מצב

    אח מוסמך
    24/07/2015

    עבר שבועיים. שלשום שוב אפיזודה של חום לא ברורה,ללא סימפטומים נוספים נלווים.
    יש לציין שהחום ירד,תוך 7-8 שעות ולא חזר.
    יחד עם זאת הילדה חזרה לנחור בלילה. אמנם לא בעוצמה חזקה כמו בעבר,אבל עדיין בכל זאת מדובר בנחירות.
    אשתי כבר מתחילה להתייאש ומעוניינת להפסיק בטיפול ההומאופטי. חושבת שזה חסר תועלת. יש לציין שאנחנו כבר 4 חודשים מתחילת הטיפול ההומאופטי....
    אני אובד עצות ולא יודע האם להמשיך בטיפול או לא...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו