שיפור

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שיפור
    רוצה לדעת
    01/03/2011

    אני בטיפול הומאופתי כבר זמן מסויים.
    התחלתי לקחת את הרמדי החדשה לפני חודש.
    לקחתי אותה 3 פעמים (פוטנציה 30). אאני לא יודעת אם זה מהרמדי או לא אבל יש הטבה כללית בהרגשה וכללית גם בבעיה שאיתה באתי אבל לגבי המובהק אני לא יכולה להגיד שזה ממנה. יותר "באופן כללי" האין זה איטי מידי?
    אשמח לתשומת ליבך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שיפור

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיפור - תגובה

    ד``ר אדית מרלין דניאל
    03/03/2011

    שלום לך


    כן השיפור שאת מרגישה שאת לא יכולה לדעת -הוא מהרמדי
    אם הקצב הוא איטי מידי זה אולי בגלל שאת מקבלת מינון חד פעמי

    בקליניקה שלי אני עובדת אם מינונים יום יומיים ולכן השיפורים הם מהירים יותר
    אבל רוב ההומאופתים הקלאסים שבודאי הלך לאחד מהם יתנו מנה חד פעמית
    אני לא עובדת יותר בשיטה הזאת

    היום דעתי היא לאור נסיון של 25 שנים על עצמי ועל לקוחות ובתחום -לאור ריבוי הלחצים והרעלים שאנו מוקפים מינון חד פעמי הוא איך לומר עבר זמנו גם מבחינת הקצב וגם מעוד בחינות -אבל שוב תלוי אצל מי את מטופלת בכל מקרה את הכיוון הנכון אם קצת סבלנות תגיע ליעד הסופי

    בברכה ובהצלחה אדית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו