מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- טיפול ממושך בספיגליהיוסי02/05/2011
שלום רב,
אני סובל מכאבים יום יומיים הממוקדים בתוך העיניים (לא בראש ולא במצח).
ההרגשה היא דקירות בתוך העין (בד"כ הכאב מתחיל מעין שמאל).
ביצעתי את כל הבדיקות הרלוונטיות (נורולוגיה,עיניים,א.א.ג וכו').
בשנים האחרונות טופלתי בכדורים שונים אשר קיבלתי מנורולוג (דפלפט וכו'), אך מכיוון שהגוף מתרגל לכמות לאחר כשנה אני נאלץ להחליף כדורים.
לפני כחודשים פניתי להומאופט אשר נתן לי מרשם לספיגליה במינון הבא (3X, 6X ,9X) - כלומר סה"כ 20, בנוסף הוא ציין שאני אקח 8 כדורים פעם ביום.
המינון הזה העלים לחלוטין את הכאבים. דבר שאף אחד לא הצליח בכל 10 השנים שבהם אני סובל מהכאבים מאחורי העיניים (למעט הכדורים מהנורולוג)
שאלותי הם :
1.האם יש אפשרות לקחת את המינון הזה כל החיים כמניעה, או שצריך מינון אחר ?
2.האם יש השפעה שלילית הנובעת משימוש ממושך בחומר זה ?
3.האם בסופו של דבר הגוף יתרגל להשפעה החיובית של החומר ואני אאלץ להגדיל את המינון ?
בתודה מראש,
יוסי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול ממושך בספיגליה - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל02/05/2011שלום יוסי
אתה מבקש עיצות טיפוליות שאסור לנו לתת כאן מבלי לגרום לנזקים
אתה צריך לפנות להמשך טיפול אצלך ההומאופת שנתן לך המרשם ולא לפורומים
אתה עלול ויכול לגרום לעצמך נזק בצורה הזאת -אסור לעשות שימוש ברמדי ללא פיקוח צמוד של הומאופת
ולכן אני מנועה מלענות לך על השאלות כי אתה בעצם רוצה שאני אעזור לך לטפל בעצמך - בעצמך לבד וללא השגחה תוך קבלת "המלצות טיפוליות והבנות ממני "
ומבלי להיות בהשגחה של הומאופת מוסמך וזה לא מקובל עלי
בהצלחה
אדית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
תרופה הומיאופתית היפרקום ותופעות לוואי
ביטול השפעה שלילית של רמדי שנלקחה ללא התייעצות
היי
היפוגונדיזם חוסר בטוסטסטרון - התייעצות
ערכת רמדי הומיאופתי לעזרה ראשונה
הרמדי אקוניט 30C- התייעצות
סבוריאה באזור הפנים- התייעצות
מיאזמה מולדת = תורשה- בירור
דרך טיפול לפטריות בציפורניים
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
