משקפיים חדשות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • משקפיים חדשות
    טניה
    03/08/2011

    היי,

    אני משתמשת בעדשות מגע חודשיות באופן קבוע והמספר שלי 3-

    הוא עלה לא מזמן והמספר בעדשות הוא 2.75- כמו גם במשקפיי הראייה החדשות שרכשתי.

    אני רואה מוזר במשקפיים האלו - כאשר אני מסתכלת ישר הראייה חדה אך אם אני מסתכלת לצדדים או מטה מעט את הראש הראייה מתקמרת ומתעוותת. בנוסף כואבות לי העיניים קצת.

    השאלה היא - האם מדובר באיזושהי טעות של האופטימטריסט והעדשה שהוא הרכיב לי לא מתאימה? או שמא אני צריכה להתרגל כי המספר שלי עלה מ 2- ל 3- ? או שמדובר בכלל בסוג וצורת העדשה עצמה?

    תודה מראש..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    משקפיים חדשות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משקפיים חדשות - תגובה

    איציק שבח
    03/08/2011

    איזה מרשם את מרכיבה כיום במשקפיים? ובעדשות מגע?
    מתי החלפת את המשקפיים? ומתי את העדשות מגע?
    כמה זמן ביום את מרכיבה את המשקפיים? ואת העדשות מגע?
    מה המירשם הקודם שלך במשקפיים? ובעדשות מגע?
    כ"כ, ידוע לך מהו העובי של עדשת המשקפיים?

    למיטב הבנתי הבעייה רק עם המשקפיים, ורק בהסתכלות במבט הצידה,
    יכול להיות שהעדשה בעיצוב אופטי שמפריע לך, ויכול להיות שההרכבה לא נכונה (אולי עדשה בלחץ גבוה בתוך המסגרת). צריך לבדוק את המשקפיים בראש ובראשונה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו