מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- עיניים רגישותמישהי14/02/2008
שלום אבי, מה אפשר עשות עם עיניים רגישות מאד, דומעות, הרבה פעמים נכנסים לי דברים לעין ורוח מכאיבה לי, יש משהו לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עיניים רגישות
אבי עזרא15/02/2008רגישות בעיניים יכולה לבוא לידי ביטוי בצורות שונות,לא כתבת האם את מרכיבה עדשות מגע.במידה ולא: כדאי לעשות בדיקה קצרצרה אצל רופא עיניים או אופטומטריסט ולבדוק האם מדובר בעין יבשה הדורשת הרטבה באמצעות דמעות מלאכותיות היכולות להקל במקצת. ניתן גם להשתמש במשחות לובריקציה (סיכוך) המחזיקות זמן ממושך יותר בעין.
בכל אופן ציינת "כאב" כתוצאה מרוח, וזה שווה בדיקה של העין,בעיקר של שכבת הדמעות: איכותן,סמיכותן ובמידה וקיים יובש קיצוני מומלץ לשקול עם רופא העיניים המטפל בך הנחת "פלגים" או שימוש במשחת ויטאמין a אשר מקלה את תחושת היובש.
אבי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעדשות מגע
ירדן24/04/2008שלום רב,
קניתי עדשות מגע קבועות כאשר בעין ימין קיים לי צילינדר מעל 1 ,
כשבחנתי את העדשה שלא היתה לי נוחה כ"כ בעין ימין ראיתי שיש מין עיגול שקוף בסיום העדשה
כלומר בשוליים שלה כמעט לפני הסוף
השאלה שלי היא אם זה אמור להיות בעדשות עם צילינדר או שיש איזה שהוא דפקט בעדשה
תודה ,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעדשות מגע
הילית פלמור24/04/2008ירדן ,שלום רב.
בכל עדשה צילינדרית ישנם סימונים על גבי העדשה אשר מורים על כיוון הזוית של הצילינדר.
נתון זה חשוב לאופטומטריסט על מנת לבדוק שהעדשה יושבת במקום המתאים.
לכל חברה יש את צורת החריטה שלה.
על כן,לשאלתך ,העדשה תקינה.במקרה של חוסר נוחות יש לחזור לאופטומטריסט המטפל ולבדוק אתהסיבה ולמצוא פתרון.
תודה
הילית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




