קוצר ראיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קוצר ראיה
    אנונימי
    26/03/2014

    אני סובל מקוצר ראיה
    כעת המספר שלי אינו גדול מידי (2.5) אבל הוא הולך וגדל בקצב שנורא מטריד אותי. רציתי לדעת אם יש כול מיני שיטות או טיפולים טבעיים (לא ניתוח) שאפשר לעשות כדי למנוע גדילה במספר ואולי אף להקטין אותו בעתיד.
    דבר זה מאוד מפריע לי וכול שנה כמעט יוצא שהמספר שלי גדל בסביבות ה1
    תודה מראש :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קוצר ראיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קוצר ראיה - תגובה

    דודו ראובן
    26/03/2014

    היי איתי
    אם אתה בגיל 20-35 ועובד בעיקר בסביבה משרדית או מול מחשב אז זה טבעי שהמספר גדל.
    זו הבשורה הלא טובה..
    הבשורה הטובה היא שהגידול אופייני לגילאים אלו ונעצר ואף יורד בפעמים רבות לאחר גיל 40.
    מה לעשות בינתיים? הפסקות כל שעה , ולא להסתכל לפלאפון בהפסקות..
    להגיד לך לא לעבוד מול מחשב או לא לקרוא רוב היום זה לא רלוונטי..
    יום מצוין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שימוש במשקפיים

    א
    27/03/2014

    שימוש במשקפיים גורם למספר לגדול? שמעתי פעם שלתת לעין להתרגל ולהתאמץ ימנוע גדילה של המספר,שכן שימוש במשקפיים מנוון את שרירי העין
    זה נכון?
    ולגבי שיטת ביטס...שמעתה עליה היא עוזרת?
    תודה רבה מראש :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שימוש במשקפיים - תגובה

    דודו ראובן
    27/03/2014

    היי
    מה שגורם לעליה בגילאם אלה קשור יותר לעצם העבודה הממושכת לקרוב (אקומודציה מופעלת לאורך חודשים רבים למשך שעות ביום)
    התאמצות לא תגדיל או תקטין מספר. תחושת הראיה היא אכן סובייקטיבית ותחושת טשטוש שונה מאדם לאדם אבל בפשטות אפשר להגיד שאם יש ליקוי ראיה התמונה לא מגיעה חדה לרישתית ומשקפיים שמתקנות את הליקוי ומביאות את התמונה לרשתית מאפשרות קבלת תמונה חדה.
    לגבי שיטת ביטס- לא ראיתי תוצאות חד משמעיות או מחקרים . אבל יש המון חומר באינטרנט.
    ניוון שרירים? בהחלט לא

    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו