מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- עדשותאלעד09/08/2008
שלום לפני כחצי שנה עברתי בדיקת ראיה. המספר שנמצא הוא -2 (לשני העיינים) וחצי צילנדר (גם לשניהם). לפני מספר ימים קניתי עדשות מגע (לא עם צילינדר כי אמרו לי שלא צריך). נתנו לי -2.5 (נאמר לי שצריך לתת יותר בגלל הצילינדר). אני רואה ממש טוב לרחוק עם העדשות אבל ממש ממש קשה לי לראות מקרוב (כשאני על המחשב לדוגמא). מהן הסיבות האפשריות לכך? האם עלי להשתמש בעדשות רק לשימוש מרחוק? האם עדשה לא מתאימה יכולה לפגוע בראיה? תודה, אלעד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עדשות
אורטל לביא10/08/2008ראשית במקרה הספציפי שלך אין טעם להעלות את המרשם בע"מ כיוון שעד חצי צילנדר זה מתבטל פזיולוגית בעקבות מערך הדמעות.
כך שיכול להיות שאתה לא קורא טוב בגלל חצי מספר אובר,שנית אין לי נתון של הגיל שלך ויכול להיות קשר גם לזה.
העדשות הינן לשימוש במרחק אך עד סביבות גיל 40 הן אמורות לשמש בכל המרחקים,בכל מקרה צריך לעשות בדיקה מקיפה עם ובלי עדשות-מגע.
עדשות מגע לא מתאימות לא רצוי להרכיב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעדשות
אלעד10/08/2008שלום תודה על תשובתך. גילי הינו 29. ראייתי החלה להדרדר לפני כשנתיים ומאז המספר רק הולך וגדל. אני עובד הייטק ומבלה הרבה זמן מול המחשב. האם יש דרך לבלום את ההתדרדרות? בנוגע לעדשות: אינני משתמש בהן על בסיס יום יומי. האם יתכן שהראיה מקרוב קשורה למצב פסיכו-ויזואלי שונה? (כשניסיתי לקרוא איתן מקרוב, זה היה כחצי שעה אחרי שהרכבתי אותן, ואז מייד הפסקתי). תודה אלעד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעדשות
אורטל לביא11/08/2008אם זה כך אז לגילך אין קשר לקריאה עם העדשות-מגע.
שנית,אי אפשר "לעצור" את ההידרדרות של הראיה זה לא בשליטתנו.
מה שכן הייתי מציעה לך לשנות את המרשם בע"מ ולהשתשמ סוג עדשות מהדור החדש(סיליקון הידרו-ג'ל)עם עבירות חמצן גבוהה מה שיקל עליך בעבודה מול המחשב.
לשאלות נוספות אשמח לענות.
אורטל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעדשות
אלעד11/08/2008שוב תודה על התשובה העדשות שניתנו לי הן Acuvue Oasis הבעיה העיקרית שלי היא שאני מאבד פוקוס מקרוב ואז חייב למצמץ כדי לחזור לפוקוס. אלעד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעדשות
אורטל לביא12/08/2008הייתי מציעה לך להחליף את המרשם, ולהשתמש בדמעות מלאכותיות בין פעם לפעמיים ביום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעדשות.....
אלעד13/08/2008לא הבנתי להחליף את המרשם לסוג העדשות עצמן או לבצע בדיקת עיניים ולקבוע מספרים חדשים? מהו הטיפות הללו ואיך הן יכולות לעזור לי? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעדשות
אורטל לביא13/08/2008אם במשקפים המרשם שלך(המספר)הוא 2.00- עם 0.50- צילנדר אזי אני ממליצה להחליף את המרשם בעדשות,אתה יכול גם לבצע בדיקת ראיה נוספת ולקבל חוות דעת שניה.
הטיפות הן דמעות מלאכותיות שמרטיבות את העיניים ומומלצות במקרים של יובש בעיקר בעבודה מול מחשב/מיזוג.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)






