מספר..

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מספר..
    קרן
    27/01/2009

    שלום,
    אני בת 22 וכבר 10 שנים שיש לי משקפיים/עדשות.
    במשך 5 שנים הייתי עם אותו מס' בעיניים (3 וחצי).היייתי 3 שנים עם משקפיים שבעין אחת היה 3 וחצי ובעין השניה המס' היה 3 ורבע;על אף שהייתי צריכה 3 וחצי גם בעין השניה.בעדשות הייתי 3 וחצי בשתי העיניים וראיתי מעולה.בגלל שלא השתמשתי יותר מידי במשקפיים במשך ה3 שנים האלה אז לא כל כך הפריע לי שיש מס' אחד נמוך יותר .
    עקב זה שהמשקפיים שלי נשברו הייתי צריכה לעשות בדיקה בשביל לקנות חדשות.בבדיקה התברר שהמספר עלה לי ל4 ו4 ורבע.איך זה שלעולם לא הרגשתי בזה?אולי כי עם עדשות רוב הזמן ?
    במשקפיים החדשות המס' בעין אחת הוא 4 ובעין השניה הוא 3.75 ובעדשות מגע בשתי העיניים המס' הוא 3 וחצי ואני רואה אפילו יותר טוב מהמשקפיים.

    האם זה תקין ???שבעדשות מגע יש מס' שונים מאלה שבמשקפיים??
    זה לא לשחק בעיניים יותר מידי?למרות שהאופטימטריסט אמר לי שזה לא נורא?

    תודה על הסבלנות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מספר..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שינויים במספר

    נתנאל סילם
    28/01/2009

    יכול מאוד להיות שעלה המספר . לא הרגשת בזה כי לא נבדקת ולכן מומלץ לעבור בדיקה וביקורת פעם בשנה כדי למצוא בעיות בזמן אם יש וכך גם לא תופתעי שהשינוי גדול...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו