מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בעיות עם עדשותדנה02/09/2009
שלום.
אני מרכיבה עדשות רכות חודשיות זה כמעט שלוש שנים. לפני קצת יותר מחצי שנה התחילה לי רגישות בעיניים כנראה בעקבות העדשות, לא יכולתי ללכת בשמש ואפילו שימוש במחשב או צפייה בטלויזיה הפכו סיוט, עשיתי הפסקה למשך חודש וחצי בעדשות והשתמשתי בטיפות נגד הדלקת והבעייה חלפה. חזרתי לשימוש בעדשות והפעם נהגתי בהרבה יותר סטריליות מבעבר, לא חלף זמן רב ושוב הדלקת חזרה, הפסקתי להשתמש בעדשות וחזרתי להשתמש בטיפות עיניים. עשיתי הפסקה של חצי שנה עם העדשות וחזרתי להשתמש בסוג אחר של אותה חברה שבה השתמשתי (השתמשתי בג'ונסון אנד ג'ונסון וניסיתי לראשונה את הסוג של החברה אואזיס המיועד לעיניים רגישות). אחרי לא יותר מ-10 פעמים שהשתמשתי שוב חזרה הדלקת והופסק השימוש בעדשות. אני כבר מתחילה להאמין שאולי לא נועדתי לעדשות (לא מזמן ניסיתי עדשות קשות ופשוט לא הסתגלתי). קצת לפני שהתחילה הדלקת רכשתי עוד חבילה של עדשות מסוג קופר ויז'ן שבה לא התנסיתי מעולם. שאלתי היא האם הבעייה נעוצה החברה שבה השתמשתי ואולי חברה אחרת תהיה טובה? אולי מומלץ לי לעבור לעדשות יומיות? אני כבר מיואשת.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיות עם העדשות
אורטל לביא02/09/2009ראשית כאשר ישנה דלקת אכן הימנעי מהרכבת עדשות המגע.
נסי לעשות שוב הפסקה בהרכבתן כרגע למשך כמה שבועות,בתקופה זו הגיע לאופטו' ועשי בדיקת התאמה לעדשות מגע,ונסי אם צריך כמה סוגים של עדשות,
הבעיה יכולה להגרם מהתאמה לא נכונה,מסוג עדשות שלא מתאים לך חומר הגלם , תדירות ההחלפה או אחוזי המים בעדשה.
כמו-כן יכול להיות שתמיסת הניקוי אינה מתאימה לך וצריך גם אותה להחליפה.
בהצלחה.
זיכרי להקפיד על הגיינה וסטריליות בעת שימוש בעדשות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




