פריזמה ופזילה סמויה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פריזמה ופזילה סמויה
    אנונימי (בערך
    08/01/2010

    אני בן 35 וסובל זה מספר שנים מכאבי ראש. עשיתי מספר בדיקות ראיה כולל אצל רופה והכל נמצא תקין. במקרה היום נישגתי לאופטומטריסט אחר (שלא ביקרתי אצלו בעבר) ולאחר בדיקה הוא טוען שיש לי פזילה סמויה קטנה ואני צריך משקפי פריזמה. הוא עוד טוען שרוב הרופאים והאופטומטריסטים לא בודקים את זה ושעדשות פריזמה מאוד יקרות (בסביבות ה1000 שח).

    האם כדאי לי לגשת לבדיקה נוספת אצל רופא? או שאני יכול להאמין לאופטומטריסט?

    הבדיקה שנעשתה היתה טשטוש הראיה של עיין אחת כך שראיתי פס אור בעיין אחת ונקודת אור בעיין שניה. ראיתי בבירור הפרש בין הנקודה לקו (אופקי) בעוד שאנכית הכל היה תקין. האם זו הבדיקה המקובלת או שיש בדיקות נוספות?

    האם לעדשות פריזמה יש השלכות (כמו החלשת השרירים וכד')?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פריזמה ופזילה סמויה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פריזמה ופזילה סמויה

    אורטל לביא
    10/01/2010

    הבדיקה שהאופטו' בדק אותך אכן בודקת פזילות סמויות,איני בטוחה שזהו הגורם לכאבי הראש שלך,
    מה גם שלא בהכרח הייתי ממליצה להרכיב משקפיים עם עדשות פריזמה.
    הייתי ממליצה לגשת לאורטופטיסט לבדיקה ראשונית ולקבל את חוות דעתו/ה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו