עדשות מגע קניה עצמית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עדשות מגע קניה עצמית
    מאור
    11/04/2011

    שלום רב,
    הלכתי לחנות אופטיקה והם עשו לי בדיקה לעדשות מגע והגיעו למספרים הבאים: ימין 2.25 עם צילינדר של 1.75 שמאל 3.25 עם צילינדר של חצי אז הם העלו ל3 וחצי והורידו את הצילינדר
    אח"כ הלכתי לרופא והוא בכלל הגיע ל: ימין 2.25 עם 2 צילינדר ושמאל 3.75 עם חצי צילינדר הוא ציין שהוא לא מבין בעדשות מגע,יכול להיות שבעדשות המספר יותר נמוך מאשר משקפיים?
    ועוד שאלה:אם כבר הלכתי ועשיתי התאמה בחנות עם אופטימטריסט ויש לי את המספרים שלי והמעלות בצילינדר האם זה בטוח לקנות עדשות לבד? (מסיליקון הידרוג'ל)
    דבר אחרון:הקוטר של העדשה משנה? כרגע אני עם עדשה של dispo עם צילינדר סטנדרטית וראיתי שהקוטר שלה שונה מקוטר של עדשות אחרות,זה משנה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עדשות מגע קניה עצמית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עדשות מגע קניה עצמית - תגובה

    איציק שבח
    11/04/2011

    1. ההבדל במרשמים נובע גם בגלל תנאי בדיקה, שיטת בדיקה וחישוב המרשם בעדשות מגע לעומת משקפיים, אם אתה מרגיש טוב עם העדשות אין לך סיבה לדאוג.
    2. לקנות עדשות לבד, זו לא בעייה, הבעייה היא הביקורת וההדרכה על עדשות המגע שלך, עליך לראות אופטומטריסט כל חצי שנה, אם אתה לא מרגיש בעייה, ומיד, אם ישנה בעייה.
    3. בעדשות חודשיות ישנה קורולציה בין הקוטר לבין הבסיס של העדשה, התאמה שתפקידה לייצר את חומר הגלם במצב אידיאלי לעין. לכן, הבדלים של עשירית מילימטר הם זניחים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו