סרטן ריאה גרורתי

מנהל הפורום

ד``ר מיה גוטפריד
ד"ר מיה גוטפריד
לקביעת תור אצל ד"ר מיה גוטפריד ללא פרסום בפורום
 
  • סרטן ריאה גרורתי
    אשתו
    24/08/2008

    שלום רב לפני כשניים התגלה גידול בריאה. כבר כריתת אונה ,טיפולי כימו לאחר כשנה התגלה במדיאסטינום עבר כ 36 הקרנות במקביל לטיפולי כימו. כיום אושפז בעיקבות תפליט פלאורלי גדול משמאל. התגלו גרורות בסקרום(טופל בהקרנה) תהליכים ליטיים קטנים בגוף D1-4 'C3 וכן הרס נרחב של C3 . עבר ניקור של התפליט ולאחר מכן הכנסת נקז. כרגע מתקשה מאוד בנשימה, משתעל וחש חולשה כללית בגוף. טופל בטרסיבה אך הפסיק בשל האישפוז וכן בארדיה אחת ל 4 שבועות האם אוכל לקבל תשובה כנה וישירה לגבי מצבו ? למה עלי לצפות? האם לא יכול שינוי במצבו בעקבות הטרסיבה (הגיב לכדורים בפריחה, כמצופה)? מה הן הסכנות בגרורות ב d1-4 ? לתשובתכם אודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סרטן ריאה גרורתי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרטן מפושט

    hovav
    25/08/2008

    במצב כזה יש לשוחח עם הרפא המטפל במקרים רבים ניתן להשיג שליטה בגרורות ל D1-4 על ידי הקרנה לתקופה ממושכת לגבי סיכויי טרסיבה - איני מכיר את החולה ואיני יודע מה הסיבוי שלו מראש להגיש לתרופה זו החלטה של רפא מטפל שמכיר את החולה ויש להתיעץ עמו גם עם טרביה מקבלים לעתים תגובות מרשימות אך אצל חלק מהחולים ובמיוחד מעשנים פעילים הסיכוי לתגוה נמוך באופן משמעותי חובב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו