IVF או תרומת ביצית

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • IVF או תרומת ביצית
    ספיר
    04/02/2013

    בת 41.5 ( +1 ) - לאחר שנה של זרעות שנכשלו פניתי לקבל אישור לIVF במקביל עשיתי פרופיל הורמונלי וה FSH היה 37 - קיבלתי תשובה שלילית ... - חודש לאחר מכן הFSH היה 5 (התחלתי גם דיקור) - אני מחכה לראות אם יאשרו לי אינני בקיאה בזכאות לפי משרד הבריאות לאישור הטיפולים -
    1.האם מישהו יודע? האם בגלל בדיקה אחת כזו הם יכולים לא לאשר ( רואים שהמגמה לא עלייה אלא מתנדנד.....) - אני יודעת שהסיכוי קטן אבל האם הם יכולים לא לתת לי את הזכאות לנסות?
    2. התחלתי גם לבדוק לגבי תרומה - האם באלישע יש תוכנית שמבוצעת בארץ (עם טריים) מקייב ? לא נראה לי רלוונטי תרומה מהארץ בטח יש תור גדול ואני לא נשואה אז בטח ייקח לי המון זמן לקבל
    3. מה לגבי ההלכה ? - האם לאחר הלידה רשום באיזה מקום שהיתה תרומה ? אני צריכה להצהיר? האם הלכתית אצטרך לעשות איזו פעולה ?
    תודה רבה :-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    IVF או תרומת ביצית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • IVF או תרומת ביצית - תגובה

    ד``ר יובל בדולח
    05/02/2013

    שלום רב,

    מדד ה- FSH אינו מדויק אך כאשר הוא גבוה מאד , אפילו פעם אחת הוא אינו מנבא טובות. יתכן שקופ"ח תתרצה ותאשר לך ניסיון IVF, אך הגבול המותר הוא מתחת ל- 19.

    לגבי תרומה- אם את חייפאית הדבר הכי טוב הוא לפנות ישירות לאלישע טלפונית ולברר פרטים.

    אינני מומחה גדול להלכה, אך רב הפוסקים פסקו שאם את יולדת את התינוק מרחמך - הרי שהוא יהודי לכל דבר ועניין. לא תצטרכי לספר לאף אחד או להצהיר דבר.

    כל טוב ובהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אתה כתבת

    חגית
    06/03/2013

    שאין צורך שהיא תספר על כך ואין צורך להצהיר שמדובר בתרומת ביצית.

    אך האם לא מדובר בעול לכל החיים? היא תצטרך כל חייה להעמיד פנים שזה הילד הביולוגי שלה. אם הילד לא יהיה דומה לאביו אלא לתורמת, מה היא תעשה? במקרה כזה כאשר הילד יהיה גדול הוא עלול לשאול מדוע הוא נראה שונה? האם היא צריכה לשקר אותו ולומר שבמקרה הוא נולד עם מראה שונה?

    נכון שיש סיכויים גבוהים שהילד יהיה דומה לתורמת ולא לאביו הביולוגי?
    האם בשל עובדה זאת, משתדלים להתאים את התורמת לזוג ההורים? ואם כן, כיצד? האם למשל משתדלים שתווי פניה של התורמת יזכירו את תווי פניו של האב הביולוגי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו