מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- IVF או תרומת ביציתספיר04/02/2013
בת 41.5 ( +1 ) - לאחר שנה של זרעות שנכשלו פניתי לקבל אישור לIVF במקביל עשיתי פרופיל הורמונלי וה FSH היה 37 - קיבלתי תשובה שלילית ... - חודש לאחר מכן הFSH היה 5 (התחלתי גם דיקור) - אני מחכה לראות אם יאשרו לי אינני בקיאה בזכאות לפי משרד הבריאות לאישור הטיפולים -
1.האם מישהו יודע? האם בגלל בדיקה אחת כזו הם יכולים לא לאשר ( רואים שהמגמה לא עלייה אלא מתנדנד.....) - אני יודעת שהסיכוי קטן אבל האם הם יכולים לא לתת לי את הזכאות לנסות?
2. התחלתי גם לבדוק לגבי תרומה - האם באלישע יש תוכנית שמבוצעת בארץ (עם טריים) מקייב ? לא נראה לי רלוונטי תרומה מהארץ בטח יש תור גדול ואני לא נשואה אז בטח ייקח לי המון זמן לקבל
3. מה לגבי ההלכה ? - האם לאחר הלידה רשום באיזה מקום שהיתה תרומה ? אני צריכה להצהיר? האם הלכתית אצטרך לעשות איזו פעולה ?
תודה רבה :-)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר IVF או תרומת ביצית - תגובה
ד``ר יובל בדולח05/02/2013שלום רב,
מדד ה- FSH אינו מדויק אך כאשר הוא גבוה מאד , אפילו פעם אחת הוא אינו מנבא טובות. יתכן שקופ"ח תתרצה ותאשר לך ניסיון IVF, אך הגבול המותר הוא מתחת ל- 19.
לגבי תרומה- אם את חייפאית הדבר הכי טוב הוא לפנות ישירות לאלישע טלפונית ולברר פרטים.
אינני מומחה גדול להלכה, אך רב הפוסקים פסקו שאם את יולדת את התינוק מרחמך - הרי שהוא יהודי לכל דבר ועניין. לא תצטרכי לספר לאף אחד או להצהיר דבר.
כל טוב ובהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאתה כתבת
חגית06/03/2013שאין צורך שהיא תספר על כך ואין צורך להצהיר שמדובר בתרומת ביצית.
אך האם לא מדובר בעול לכל החיים? היא תצטרך כל חייה להעמיד פנים שזה הילד הביולוגי שלה. אם הילד לא יהיה דומה לאביו אלא לתורמת, מה היא תעשה? במקרה כזה כאשר הילד יהיה גדול הוא עלול לשאול מדוע הוא נראה שונה? האם היא צריכה לשקר אותו ולומר שבמקרה הוא נולד עם מראה שונה?
נכון שיש סיכויים גבוהים שהילד יהיה דומה לתורמת ולא לאביו הביולוגי?
האם בשל עובדה זאת, משתדלים להתאים את התורמת לזוג ההורים? ואם כן, כיצד? האם למשל משתדלים שתווי פניה של התורמת יזכירו את תווי פניו של האב הביולוגי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

