גנטיקה של תרומת ביצית ברחם הנתרמת??

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • גנטיקה של תרומת ביצית ברחם הנתרמת??
    סאלי
    08/01/2014

    שלום רב לרופאים קראתי את הידע והניסיון הרב שלכם - ויש לי שאלה חשובה לפני שאני מתחילה (בת 47) הביצית של התורמת כאשר תהיה אצלי ברחם - האם עדיין תהיה עם הגנטיקה של התורמת??? או עם מחזור הדם והרחם שלי מקבלת את הגנטיקה שלי??
    זה מאוד מטריד אותי - אשמח לתשובה . ותודה לכם.
    אפשרי גם למייל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גנטיקה של תרומת ביצית ברחם הנתרמת?? - תגובה

    ד``ר יובל בדולח
    13/01/2014

    שלום רב,

    העובר שיוחדר לרחמך נושא חומר גנטי שחציו מביצית התורמת וחציו מהזרע. הרעיון המרכזי בתרומת ביצית הוא קבלת ביצית צעירה ובריאה - שסיכוייה להביא להריון עולים בסדרי גודל על הסיכויים עם ביצית בת 47. החומר הגנטי, אם כך, מקורו בביצית התורמת.

    עם זאת, ידוע היום שהשפעת הסביבה הרחמית בהריון, על התפתחות העובר והאדם שיוולד אחר כך, היא אדירה. חפשי מידע על תיאוריית barker.

    בהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לפי תגובתך

    רחל
    13/01/2014

    אפשר להבין שבמקרה של תרומת ביצית אין סיכוי שהילד יהיה דומה בתווי פניו לאימו שנושאת אותו ברחמה כי היא בעצם אם פונדקאית.
    הוא יהיה דומה בתווי פניו לאביו או לתורמת. מבחינה רפואית מה הסיכוי שיהיה דומה לאביו? לפי ההגיון, סיכוי של חמישים אחוז. זה אומר שיש חמישים אחוז סיכוי שהוא יהיה דומה לתורמת. האם אתם הרופאים יכולים להוריד את הסיכוי שהילד יהיה דומה לתורמת? למשל על ידי חיפוש של תורמת שדומה לאב בצבע עיניים, מבנה הגולגולת וכד'. האם הרופאים שעוסקים במציאת התורמת יכולים לדעת עד כמה התורמת דומה בתווי פניה לאביו של הילד?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תאורית barker

    שירלי45
    20/01/2014

    שלום דר' בדולח
    שמי שירלי ואני אם לילדה מתרומת ביצית בת 11 חודשיים. חיפשתי ללא חת חומר על תאוריית barker באינטרנט ולא מצאתי. הייתי מבקשת לדעת יותר על התאורייה. היכן אפשר למצוא חומר בנושא
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם ידוע

    רחל
    09/02/2014

    על מקרים שבהם רואים שהילד הוא מתרומת ביצית?
    ידוע שהילד יכול להיות דומה לתורמת ולא לאבא. הסיכוי שהתורמת ממש דומה לאבא הוא נמוך. האם ידיעה זו לא גורמת לחשש אצל האישה שמקבלת תרומת ביצית? כיצד ניתן להתמודד עם ידיעה זו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם ידוע - תגובה

    ד``ר יואל שופרו
    10/02/2014

    שלום רב

    יתכן בהחלט שיראה שהיילוד אינו דומה לאימו שנשאה את ההריון. אין לזה פתרון פשוט, אבל מטופלות תרומת ביצית מגיעות לפתרון זה בהעדר ברירה אחרת ולרובן זה לא מפריע.

    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על

    רחל
    18/02/2014

    תשובתך.

    במידה והילד לא דומה לאביו אלא לתורמת, ורואים את זה, האם כאשר הילד יגיע לגיל 18, הוא יוכל ליצור קשר עם התורמת כדי לדעת מהיכן הוא הגיע?
    הכוונה היא למקרים שבהם התרומה הגיעה ממזרח אירופה. במקרים אלה הנתרמת לא מקבלת פרטים לגבי זהות התורמת, אבל בטח הפרטים רשומים בארגון שדרכו הגיעו לתורמת. האם ילד כזה יכול לקבל פרטים אישיים לגבי התורמת, 18 שנה לאחר שהתרומה הגיעה דרך בית החולים/המרפאה ?

    האם אתה ממליץ לספר לילד את האמת או להסתיר אותה, במידה ומראה הילד שונה מאביו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על - תגובה

    ד``ר יואל שופרו
    18/02/2014

    בפירוש לא

    בתכניות שאני מכיר האנונימיות היא מוחלטת ובלתי הפיכה
    אמור להיות רישום מי תרמה למי אך הוא חסוי לחלוטין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבל אם

    רחל
    19/02/2014

    הרישום הוא חסוי לחלוטין יכולה להיות בעיה רצינית:
    למשל אח שמתחתן עם אחותו ולא יודע על כך!
    יכול להיות מצב שבו מישהו שהגיע מתורמת מסויימת יתחתן עם מישהי שגם כן הגיעה מאותה תורמת מסויימת. ואז הם לא ידעו שמדובר בגילוי עריות!
    במצב שבו שני בני הזוג הגיעו מתרומת ביצית, גם אז לא ניתן לבדוק האם הם אחים? גם אז זה עדיין חסוי לגמרי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבל אם - תגובה

    ד``ר יואל שופרו
    19/02/2014

    בתכניות המסודרות חותמים על התחייבות מראש שלא לברר אודות התורמת.
    הסיכוי שמישהו/י יתחתן עם אחותו/אחיו למחצה נדיר ביותר ואינו מצדיק שינוי מדיניות זו. הסיטואציה הזו אפשרית תיאורטית גם במתאר של פוריות ספונטנית ואין גבול לחששות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לי יש תאומות מתרומת ביצית בצ'כיה

    דנה
    20/03/2014

    ושתיהן לא דומות לי וגם לא לבעלי.
    אבל יש לי כמה דברים להגיד לך, ולנשים כמוך שחוששות:
    1. את תהיי מאוהבת בתינוק/ת שלא יעניין אותך למי הוא דומה
    2. ילדי תרומה יוצאים ממש יפים
    3. יש המון הורים עם ילדים מהביצית/זרע שלהם והם בכלל לא דומים להורים שלהם
    4. כל מי שמסתכל על התאומות אומר שהן דומות לי או לבעלי. אנשים תמיד ימצאו דימיון
    5. אם את מפחדת, את תמיד יכולה להגיד לאנשים שילד דומה לסבתא/סבא רבא :)
    6. כשילדים גדלים הם מקבלים את ההבעות פנים והחיוך של האמא ואז הם נראים דומים לה

    אל תפחדי, את רוצה להיות אמא או לחשבן לכל העולם?
    שיהיה לך בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לדבריך

    רחל
    09/04/2014

    גם לי יש כמה דברים להגיד לך, ולנשים אחרות שילדו מתרומת ביצית:

    1. איך אפשר להיות מאוהבת בתינוק/ת שהוא/היא לא שלך. התינוק/ת הגיע/ה מאישה זרה באירופה. תביני, אין סיכוי שהילד יהיה דומה לך! הוא לא שלך. הוא הגיע מאישה שאת לא מכירה אותה.
    2. את בטוחה שילדי תרומה יוצאים ממש יפים? אני ראיתי תינוק מתרומה שהוא ממש מכוער.
    3. את טועה באמירה ש"יש המון הורים עם ילדים מהביצית/זרע שלהם והם בכלל לא דומים להורים שלהם". כשרואים ילדים כאלה, זה רק בגלל שהם מעורבים. כלומר הם דומים לשני ההורים (נניח לאבא הם דומים בעיניים ובשפתיים הם דומים לאימא) ולכן קשה לראות למי הם דומים. אני עוד לא ראיתי ילד שלא נראה הבן של הוריו.
    4. לא תמיד אנשים ימצאו דימיון. התינוק שראיתי כבר גדל קצת בינתיים, כלומר הוא השתנה קצת בתווי פניו, ועכשיו רואים שהוא בכלל לא דומה לאביו.
    5. זה שטות להגיד לאנשים שהילד דומה לסבתא/סבא רבא אם אין שום דמיון.
    6. לטענתך "כשילדים גדלים הם מקבלים את ההבעות פנים והחיוך של האמא ואז הם נראים דומים לה".אבל אם אין דמיון כלל בתווי הפנים, מה יעזור החיוך הדומה?

    את גם כתבת: "אל תפחדי, את רוצה להיות אמא או לחשבן לכל העולם?". אז רציתי לומר לך שמי שרוצה להיות אימא, רוצה לא רק לטפל בתינוק, היא רוצה גם המשכיות. ואם היא מגיעה לתרומת ביצית, זה אומר שאין לה המשכיות בעולם. זה אומר שהיא בעצם מאמצת ילד של אישה באירופה ומעמידה פנים שזה ילד ביולוגי שלה. זה נראה לי לא הוגן כלפי הילד ולא הוגן כלפי האבא, כי כל הזמן צריך להסתיר מהילד את האמת, וכל הזמן האבא צריך להעמיד פנים שזה הילד של אשתו. תסלחי לי, אבל זה נראה לי נורא להיכנס לסודות ולשקרים לכל החיים!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רחל רציתי להגיד לך שאת טיפשה אבל ממ

    סיוון
    27/07/2014

    ממש טיפשה ולא נראה לי שמקומך כאן בפורום טיפשה!!!!!!!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רחל ממש כעסתי ורתחתי על מה שכתבת

    אלה
    28/09/2014

    אף אחד לא מכריח אותך לעשות תרומת ביצית, תהייה בודדה וגלמודה, את חצופה במה שכתבת,נראה לי שאת עושה כתבה או משהו כזה,אין לך מקום בפורום הזה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדנה אני איתך גם אני אמא לילד מהממם

    דרום אדום
    17/07/2014

    למי שי כל כך הרבה שאלות ותגובות נחרצות כמו רחל אף אחד לא מחייב אותך גברתי תישארי עם מילים לשכנים ביי ביי אוהבת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני רואה

    צפון ירוק
    05/08/2014

    שיש לך בעיה, דרום אדום.
    זכותה של רחל להביע את דעתה. אם זה לא מוצא חן בעיניך, וקשה לך לראות דעות שונות, את צריכה ללכת לייעוץ. אל תלכלכי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תמיכה לקראת תרומת ביצית

    נוינוי
    14/10/2014

    שלום לכולם,
    חדשה באתר מתחילה להבשיל עם רעיון של תרומת ביצית.
    השאלות והתשובות עוזרות מאוד

    מחפשת בארץ חברה/רופא שאפשר לראות את התורמת
    אשמח לקבל פרטים למי שמכיר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תמיכה לקראת תרומת ביצית - תגובה

    ד``ר יובל בדולח
    22/10/2014

    התרומה בארץ אנונינימית, עפ"י חוק.

    עם זאת, בתכניות רבות, ניתן לקבל פרטים כלליים על התורמת (גובה, משקל, השכלה וכו').

    בהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו